Wat een verschrikkelijke nachtmerrie, ik wens je heel veel sterkte toe, wat moet jij je ellendig voelen nu
M_arjolein
Geplaatst: 16-03-25 21:03
Pff hier ook de hele dag dit topic geopend om te kijken en te hopen op beter nieuws. Ik ben jullie allemaal blijven volgen in het Dbt dit jaar en dan gaat het ook bij jullie zo mis. Ontzettend veel sterkte wat een verdriet dit.
MarliesR
Geplaatst: 16-03-25 21:05
Wat een ontzettend verdrietig einde van een nachtmerrie verloop. Ontzettend veel sterkte met dit zware dubbele verlies
Wat een verschrikkelijke uitkomst voor iets dat zo mooi had moeten zijn…. Heel veel sterkte nogmaals voor allemaal en speciaal voor jou TS. Jullie blijven in gedachte hier
spottedponie
Geplaatst: 16-03-25 21:09
Jeetje, ik ben een stille meelezer, dacht even bij te lezen in de hoop dat je grootste droom er inmiddels was…. Mijn hart huilt voor je verlies, wat een verschrikkelijke nachtmerrie waarin je bent beland
Ik heb geen andere woorden dan heel veel sterkte met dit zware verlies
Ah nee, wat een vreselijke nachtmerrie is dit. Hier zijn echt geen woorden voor behalve heel veel sterkte. Ik had je zo anders gegund. Je schrijft altijd zo liefdevol over je paarden. En dan dit.