Ik zit nu op de computer nog eens naar die foto's te kijken maar voor een veulen dat alleen maar wilde galopperen heeft ze wel een prachtige draf gekregen, zeg
Prrrr dat is je heel goed opgevallen! Ik maakte me een beetje ongerust omdat ze maar niet echt draven wou eerst maar dat was dus niet echt nodig . De laatste weekjes begon ze er wat mee en volgens mij wordt het ook steeds wat krachtiger. Ik denk dat ie nog wat beter wordt dan hij nu is eigenlijk. Maar ik was heel blij dat ze hem tenminste wou laten zien op de keuring en niet alleen galopperen
Vandaag even heerlijk rustig aan gedaan en lekker bijgekomen van de hele commotie. Ik zelf ook, heerlijk, even helemaal niks! En mijn nieuwe camera even getest op ze
Ze is nog best jong, 2,5 maand. Als ik die foto naast haar moeder zie dan zoubik het ook geloven als je zou zeggen 4 maanden . Ik denk dat het echt een grote is/wordt. Dat kregen we op de keuring ook te horen . Verklaart ook waarom ze wat later begon met draven, lichaam hard in de groei.
We grappen er hier al over met een slogan: "Stal Muronia, voor uw Grote Groningers" Aangezien ik verwacht dat Elonia ze ook groot zal fokken en met dit veulen er straks nog bij zijn we helemaal een fokkerij voor grote Groningers . Over het algemeen zijn ze vaak zo rond de 1.60-1.65 dus op zich is dit best een mooie lijn voor de wat langere mensen
Ja ik ben er echt heel blij mee. Ik kan ook niet precies zeggen wat het is maar vanaf haar geboorte heb ik al iets speciaals met dit veulentje. Meteen het gevoel van die hoort hier, die mag niet weg. Heel apart. Blij dat dit nu ook echt zo is, dit is mijn paardje gewoon
Wat een rijkdom . Mooi om je fokkerij zo te zien groeien lijkt mij
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-24 17:50
Absoluut! Ik had nooit durven dromen dat dit 31 jaar geleden begon met mn lieve Fonia. Jammer dat zij dit niet meer mag meemaken, had ze met haar dochter, kleindochter en beide achter-kleindochters op de foto gekund. Ik herken in allemaal nog een stukje van haar. Dat was zo'n fantastische merrie.