Gisterenavond besloot ik op de bank te gaan slapen met mijn kleren aan. Ik had mijn wekker ieder uur gezet, maar door de spanning werd ik vaker wakker.
Om iets voor 2 uur werd ik wakker, keek op de camera en zag dat Fi lag. Opgestaan, huis uitgerend, in de auto en die 600 meter

Toen ik aankwam waren zijn voorbeentjes, hoofd en hals er al uit. Ik zag zijn mooie bles en zijn hoge witte voorbenen en hij leek heel erg op een palomino

Hij was er amper uit en ik haalde zijn staartje al opzij

De naam die ik al vanaf dag 1 van de dracht in gedachten had, kan zowel voor een merrie als een hengst, maar ik voelde vannacht dat ik die naam toch wilde bewaren voor een merrie.
Dus ik zat daar te genieten en te wachten tot het boekje van staan, drinken, mesten, nageboorte eraf afgerond was en ben gaan nadenken.
Een paar maanden geleden had ik al SilverLining opgeschreven en vannacht dacht ik ineens: JA! Met zijn dubbelverdunde kleurtje past dat goed en hij is ook mijn SilverLining na het overlijden van Daisy. Maar verder.... en toen kwam er een lieve Bokker (bedankt BL

En zeker na zijn gebok van vannacht is het met recht een Vurige Heer

Dus hier is
Roepnaam Idris

En Fi? Fi krijgt de rest van haar leven appelazijn tot ze me een merrie geeft

Fi wil me gewoon niet delen met een ander. En gelijk heeft ze