Yes ze is drachtig. Ik ben erg benieuwd wat hun tweeën ervan maken.
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-19 23:05
CL, ja Jade is een mooie ‘voorbereiding’ voor Jill he zelfde kleuropties ongeveer.
Jade had weer een iets groter vruchtje dan normaal voor haar 20 dagen dracht, onze DA vind het ook altijd grappig dat het zo opvalt bij haar iedere keer.
Missy was daarstraks beetje zenuwachtig, heel de tijd rondjes in de paddock.. nu is ze wel rustig op stal. Uier enzo nog steeds hetzelfde, spenen glanzen wel hard nu. Maar ik verwacht nog altijd hars/kegels bij haar
Amirah helaas niet drachtig op naar poging 2. (Op zich misschien nog niet zo slecht, anders had ik hier volgend jaar 3 merries in een dikke week uitgerekend gehad )
Ja klopt! Raven is het panda veulen van Jade! Ik wacht op haar zomervacht om fotos te nemen voor haar topic. Nu is ze chocoladebruin (telkens een maand lang) en ze gaat dan weer goud worden.
Ma ale dat die er nog niet is. En denk dat die gaat slinken in maat eens die er uit is want heeft eigenlijk ook niet echt een dikke kont. Benieuwd wat daar uit komt
Leuk dat het pandaveulen nu ook mama gaat worden. Wat vliegt de tijd !
Uier was de laatste dagen een beetje teruggelopen, maar vanachter was ze ‘anders’ Ze heeft heel veel gelegen en ze heeft haar korrel en bietenpulp niet opgegeten.. Melktest was net nog steeds 6,75