Ik kan niet stoppen met foto's nemen hij is zo fotogeniek. Dadelijk nog eens een heel deel uploaden en morgen krijgt hij een eigen fototopic
Nu de laatste is geboren kan het dekken dit jaar weer beginnen. Jade wordt tijdens de volgende hengstigheid gedekt, waarschijnlijk half april dus. En Satinka ga ik ook maar tijdens de veulenhengstigheid al laten dekken denk ik.. hoewel dat Jade en Satinka dan wel weer samenvallen misschien ..
prachtig die drie op een rij!!! Wat een knapperds! Qua hoofd vind ik nr 1 wel echt het mooist, robuust maar toch verfijnd..... Ik zou haar kiezen als ik mocht kiezen haha
Ze zijn alle drie prachtig Alle drie op hun eigen manier , eerst Shimmer met dr prachtige hoofdje en bles, daarna Mimi met dr prachtige kleur en als laatste Don met zijn prachtige kleur en blauwe ogen . 2017 is iig geslaagd! Op naar een ook zo'n geslaagd 2018! Ben nu al benieuwd .
Jaaa idd Mijnlieverd Jij ook he, volgend jaar gaan we voor minstens even leuke babies
Ik heb trouwens ook maar haren van Mimi opgestuurd om LWO te testen. Ik denk niet dat ze drager is, maar wil het weten voor mijn Jade-statistieken Tot nu toe heeft ze 1 LWO+ en 2 LWO- veulens. Dus als deze ook negatief is, worden mijn kansen volgend jaar weer groter dat ze het gaat meegeven
Haren van Don lukken alleen echt niet Hij vind het echt niet leuk, dus even wachten tot ik en Jef samen een avondje thuis zijn en dan kunnen die ook op de post.. Ben zo benieuwd naar zijn agouti-status.. En LWO, maar daarvan ben ik vrij zeker dat hij positief zal zijn Spannend!