Ja dat is goed ach, t heeft altijd wel wat, zo in t donker
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-17 08:33
Gefeliciteerd, Evelien!!
Ik heb een bijzondere avond achter de rug. Ik stapte om 21:45 uur net in bed, helemaal verrot van het werken bij de marathon. Ik kijk op de camera, zie Fi een tijdje onrustig zijn en toen ging ze persen, maar ik zag niets van mest of urine vallen en de cam hapert soms. Nou, binnen 10 minuten was ik aangekleed op stal en Djuulsie was onderweg. Fi was erg onrustig, maar werd rustiger en ging uiteindelijk slapen. Ze was ook wat klam, maar ja, het was ook heel warm. Dus om 23:30 uur zijn we naar huis gegaan. Vanmorgen om 6:30 uur weer gekeken en haar uier is leger dan gisterenochtend. Zucht er uit, melk er in?
Net weer gecheckt. Uier nog een beetje leger dan vanmorgen. Dat is logisch na een dagje weiland. Ik begin steeds meer te geloven in die 10 dagendraai.
Vanmorgen zag ik de volgende herinnering op Facebook van 4 jaar geleden, exact 10 dagen voordat Fiore geboren werd: Dais dr hartslag op één april: Heel gelijkmatig en alleen een piekje toen ze eten kreeg. En haar hartslag vandaag: Veel grilliger met veel pieken en storingen ('hartstilstanden'). Baby ligt duidelijk te trappelen om geboren te worden!
Ik ben benieuwd, Fi! (alleen stiekem vind ik dat 20 april jouw dag is)
Jolien87
Geplaatst: 10-04-17 18:12
Ik dacht dat de 10-dagendraai een fabeltje was, maar het is dus duidelijk dat er iets gaande is in Fi. Hopelijk voelt ze zich er niet al te ongemakkelijk door en wegen de laatste loodjes niet zo zwaar voor haar.
Ik vind het trouwens altijd wonderbaarlijk hoe snel een mens zich in dit soort situaties ineens kan aankleden. Ik begrijp nooit waarom mij dat 's ochtends op een normale werkdag nooit lukt.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 10-04-17 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt