Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

10 minuutjes overgangen stap draf gedaan en iedere keer als ze na een oversteekplaatsje haar eerste voetje weer op het ruiterpad zette, dacht ze: "Later! Ik ga alvast!!" Dus ik moet haar wel tegen zichzelf in bescherming nemen.
op naar volledig herstel Daisje
Dus als het straks even droog is, gaan we foto's maken en zal ik die plaatsen
Ik ga er wel vanuit hoor, maar dat vind ik altijd lastig in de periode tussen de 6-wekenscan en de 5 a 6 maanden wanneer de buik echt gaat groeien.. Je hebt geen idee of het goed gaat. Mocht Dais Yolooo onderweg zijn kwijtgeraakt, hoef je daar zo vroeg in de dracht niets van terug te vinden. Dus laten we maar snel voorbij die 6 maanden zijn, dan heeft ze een buikje waar ik op kan vertrouwen.

Bron: BCFIvetCitaat:Meloxicam diffundeert doorheen de placenta van drachtige ratten en wordt bij de rat in de melk uitgescheiden. Meloxicam wordt in het algemeen niet aanbevolen voor drachtige of lacterende dieren. Toediening van meloxicam bij drachtige runderen en drachtige of lacterende zeugen wordt in de bijsluiters echter niet ontraden.
Citaat:CONTRA-INDICATIES
Niet gebruiken bij drachtige of melkgevende merries.
Niet voor gebruik bij dieren die lijden aan gastro-intestinale afwijkingen zoals irritatie en bloedingen, verminderde lever-, hart- of nierfunctie en stollingsstoornissen.
Niet gebruiken bij overgevoeligheid voor het werkzame bestanddeel of een van de hulpstoffen. Niet gebruiken bij paarden jonger dan 6 weken
Er staat nu natuurlijk ook minder gras. Maar hoe minder dik ze wordt, hoe meer we van Yolooo gaan zien 

lijkt me zo gaaf als er dit keer n stoere hengst uit komt rollen! !