Zo normaal zeggen we hier wel eens hard to get, easy to sl#t maar Kim is echt broodje nuchter... Zo'n droog hoofd als je hartstikke hengstig bent er een sexy vent nog net niet met je probeert te zoenen. Maaaaaar het belangrijkste is dat ze wel hengstig is inmiddels hopelijk pakt het insemineren en mag ze snel weer naar huis. En dan natuurlijk over 2,5 week een mooie echo met vruchtzakje!
naja volgens mij is de hand en arm iets breder tenzij het net zo een stokkie als mijn arm is maar ze heeft in ieder geval niet nog eens 1000 kilo op dr leunen dat is in ieder geval wel fijn voor dr ben benieuwd wat ze er over een jaar ongeveer uitgooit
Pff, ik ben gewoon echt zenuwachtig, het gaat nu gewoon echt gebeuren! Kim wordt zaterdag of zondag geïnsemineerd (ligt aan het eitje op de scan) en 2 dagen erna wordt ze weer gescand om te kijken of het ei weg is(?). Als dat het geval is, hoeft ze niet nog een keer, geloof ik, als ik het goed onthouden heb. Dan mag ze mee naar huis en komt de dierenarts voor een 18 dagen scan. Hopelijk is ze dan in 1x drachtig!