het gaat super met de knappies ze zijn nu rond de vier maanden, en zijn beide superlief en braaf, goed ontwikkeld, we hebben breeze meegenomen naar de nmprs keuring , waar hij letterlijk!! slapend een tweede premie kreeg, het duurde lang en het was heel warm die dag, dus hij was niet echt wakker jammer want huis geeft hij menig showtje weg
hier nog een paar foto's van breeze:
en van Blue:
al deze foto's zijn recent van vorige week, alleen die van breeze op de keuring was eind augustus
ondertussen is de mama van blue ( Joanna) verkocht , en staat blue bij de mannen op het land, wat heel goed gaat, breeze gaat er morgen ook bij, hij "eet" zijn mama op , dan staan de twee merrietjes mooi samen , want we hebben er een nieuw merrietje bijgekocht , Camille, ik heb ook een volgtopic gemaakt van de twee drachtige merrietjes, misschien vinden jullie het leuk om weer te volgen? zijn echt heel bijzondere veulentjes die er aan komen
Ik ga het andere topic zeker volgen, wat zijn de boys knap aan het worden zeg. Heel toevallig ken ik de fokkers van Camille, super leuk om te zien dat ze zo goed terecht is gekomen.
R.X.
Geplaatst: 08-10-15 21:44
Zoo dit is een ommezwaai en had ik niet verwacht. Ik dacht dat je zo'n goede klik met haar had? Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-15 21:49
RX klopt ook wel, Joanna is een erg lieve en makkelijke merrie, maar omdat ik toch heel beperkt paardjes kan houden, toch ervoor gekozen haar te verkopen, ze heeft wél een écht superfijn thuisje gekregen hoor , ze staat nu bij haar halfzusje en nog twee kleintjes, voelt echt heel goed
Dan is het ook een stuk minder moeilijk als je weet dat ze goed terecht komen. Aankomende keer zal ik minimaal ook 1 veulen verkopen, ppfff moet er nog niet aan denken. Je hebt echt lieve paardjes volgens mij.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-15 23:09
RX, ik heb echt hele lieve paardjes, ook het nieuwe merrietje is een schatje
Leuke update Jolanda. Jammer dat Breeze veel energie van zijn moeder vraagt met het drinken, wel leuk voor Breeze dat hij zijn vriendje Blue weer heeft! Volgtopic van je 2016 baby's volgde ik al, ben erg benieuwd wat eruit gaat komen! (dit keer een merrietje om aan te houden is je gegund!)
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-15 00:06
ja het oude topic even weer tot leven
Charlotte je hebt glowy zelf gezien , ze word echt schraal nu, ik denk dat breeze het heel goed doet op de grote wei met de "mannen"
R.X.
Geplaatst: 09-10-15 00:36
Hoe oud is Breeze nu ook alweer? Ik meen mij te herinneren dat hij nog een tijdje na Reaven geboren is.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-15 00:46
breeze is bijna 4 maanden nu
Chardy
Geplaatst: 09-10-15 14:08
jolandje schreef:
ja het oude topic even weer tot leven
Charlotte je hebt glowy zelf gezien , ze word echt schraal nu, ik denk dat breeze het heel goed doet op de grote wei met de "mannen"
Glowy was idd wel aan de schrale kant, ik denk ook dat Breeze zich vast vermaakt bij je mannen!