Isis gaat hard zeg! jammer dat je zelf niet kan inzomen op je mobiel. wie staat er linksachterin is dat Isis of PG of totaal iemand anders
Isis volle bak Hier regent het,was net lekker buiten aan het drogen en heel de dag voorspellen ze weer regen,bah....Ik stuur wel sneeuw naar jullie toe dan,kan er vast 1 beginnen
Ik heb ze net allemaal binnen gezet want het is echt waterkoud. Maar zodra het gaat sneeuwen, neem ik Isis nog ff mee naar buiten
MarijeR schreef:Ik heb ze net allemaal binnen gezet want het is echt waterkoud. Maar zodra het gaat sneeuwen, neem ik Isis nog ff mee naar buiten doe dat maar
ik ben de hele middag en avond weg dus grijp je kans isis, zou dan 1 van de eerste keren zijn dat ik het mis
MarijeR schreef:Ik heb ze net allemaal binnen gezet want het is echt waterkoud. Maar zodra het gaat sneeuwen, neem ik Isis nog ff mee naar buiten kijk isis Sneeeeuw!!! Beval nu maar!
Vannacht krijgen we hier heel wat sneeuw en aangezien je niet zo ver van mij af woont heeft Isis geluk
Hee Anders moet je nog iets verder naar het oosten gaan met Isis Daar valt het meeste sneeuw. Alhoewel onstwedde ook best oost is
Dana01...ik mag toch hopen dat je richting isis gaat. Komt er sneeuw dan moet isis weer wachten tot jij er bent.....dat kan niet hoor!