Ik droomde ook dat het veulen geboren was Ik snel kijken nope niets. Vanavond verder met het liedje
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-14 10:11
Stond eindelijk iets van spanning op tieten Lastige merrie dit om in te schatten,ze doet het nooit volgens t boekje.... Maar ik zeg t eind is in zicht....... haha 2 weken later met een hoop nieuwe liedjes erbij....zitten we nog...
We krijgen hier zo mega bui met onweer volgens br,dus ga ze even binnen zetten,poetsmeisje komt vanmiddag en dat is lastig als ze doorweekt zijn.... en onweer houd ik niet zo van........
we hebben hier vanochtend idd ook een onweer en regenbui gehad. nu weer zon gelukkig. ik dacht gisteravond in bed, ik kijk nog even op mn telefoon naar keet. umit lag lekker naast me, dus gezellig samen kijken. en dus samen in slaap gevallen. werd om vier uur wakker met de telefoon nog naast me op het kussen. ik was volgens mij toch iets moeier dan ik dacht haha
Ik kijk naar een mooie volle ronde maan dus wie weet? Morgen een mooi zonnig weertje, kunnen ze gelijk lekker samen naar buiten Dus Keet......SCHIET OP!
wow Francis dat is wel erg veel.....denk je een beetje aan jezelf??? (hoor mij...)
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-14 22:27
Keet houdt de spanning er graag in met haar tovertieten.... Vanmiddag waren ze weer lek en vanavond voelde Rene maar die kon nog niet jubelen en ik net 1,5 uur later,we vonden haar anders dan anders en manlief heeft voor de oplettende kijker cam verhangen,heeft ze volle uier en meer op spanning dan vanmorgen.....
Echt met dit dier kan je er geen peil op trekken,in aantekeningen van Kyona,het moment dat ik echt moedeloos wordt gooit ze die uier vol binnen een uur en begint......
oplettende kijker hier had gezien dat ze nu ook bij buurvrouw kan mee gluren(althans ga er even vanuit dat het een buurvrouw is, leek een bleekscheet en Wynn stond er niet naast vermelde je eerder)
ja mij viel ook al op dat de camera anders staat.....
spannend...
Sylke104
Geplaatst: 14-05-14 22:35
hangt steeds, waaraan?
over tovertieten gesproken, zal hier maar niet vertellen dat ik vandaag geprobeerd heb een BH te shoppen en werkelijk waar niks te vinden waar die memmen goed is zitten