Ik heb echt geen idee, als we er vanuit gaan dat het veulen idd 2 weken geleden gedraaid is dan denk ik binnen nu en een week, maar ik durf het niet te zeggen.. Gister en vanochtend heb ik het veulen ook weer zien bewegen, de afgelopen week was het heel rustig, en nu zag ik duidelijk wat trappen onder haar buik, net is voor haar uiers
Met haar maatje! Dat word nog wat als het veulen er zo is! Ukkie die gedraagt zich nu nl al als Ellie's veulen Overal waar Ellie heen gaat gaat hij ook heen
Ze was 6 juni uitgeteld toch. Ze heeft nog tijd. Heb trouwens ook al van veel overdatum bevallingen gehoord. Ppfff tot wel 370. Nou als je zo lang nog moet wachten zal je wel dubbele wallen hebben. Mijn haf had de eerste keer 335 en de tweede keer 365. Ben benieuwd wat de dames dit jaar gaan doen. Elegance laat je niet foppen succes maar weer vannacht.
Elegance was net een beetje onrustig, ze nam af en toe een hap hooi en was daar na weer door haar stal aan het lopen. Uier lijkt iets voller te worden richting de spenen maar dat verschil was wel minimaal.