Balance je hoeft niet in je hok of mand hoor! En pien ook niet in die van haar
Ik ga eens googelen op dat bitter apple, daar had ik nog nooit van gehoord, dus als dat kan helpen?! Mbt speelgoed, voor nu vind ik dat nog een beetje eng (wat als ie er met een voetje in komt) omdat hij nog zo klein/fijn is, maar straks is dat zeker leuk!
Tot nu toe ben ik hem nog niet aan het adverteren, binnenkort maar eens mee beginnen. Ik had nu al wat reacties, maar ik wil hem eerst even goed laten uitvouwen/ontwikkelen voordat ik hem echt wil aanbieden. Vanmiddag heeft ie zijn eerste fotoshoot.
Wauw echt een heel mooi setje paarden! Wat een krachtig veulen en heel mooie foto’s.
Super dat met dit ras wordt gefokt, hopelijk een toekomstige dekhengst, hij lijkt me echt goed en rastypisch!
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-23 18:06
Dank jullie. Hij krijgt in ieder geval de kans om uit te groeien als hengst bij zijn nieuwe baasje (hij is vandaag verkocht, dat ging wel heel snel, ik heb hem niet eens geadverteerd ) en dan tegen de tijd van de hengstenkeuring kijken of hij die potentie heeft.
Vandaag mochten ze voor het eerst in de bak. Veronia was blij om haar vriend en vriendinnen weer van dichterbij te kunnen zien. Leon bleef veilig dichtbij zijn mama
Wat een leuk nieuws!! Hopelijk kunnen we Leon blijven volgen! Klinkt super dat die hengst mag blijven. En ook nog eens prachtige foto's.
nafkedemi
Geplaatst: 15-04-23 18:25
Florentino zegt ff hoi tegen veronia. Lieve foto
marley93
Geplaatst: 15-04-23 18:27
Dat is snel gegaan! Fijn, dan heb je daar in principe geen zorg meer over.
Ik vind zowel Elonia als Leon trouwens dezelfde zachte, maar pientere uitstraling als hun moeder hebben, leuk om te zien dat ze dat schijnbaar doorerft.
Bedankt! Het voelt een beetje onwerkelijk, maar ik ben blij voor hem want dit voelde meteen goed en ook een beetje blij voor mezelf dat ik niet tig mensen langs de deur krijg.
Deze was ik vergeten, Elonia kon ook eindelijk na weken haar mama weer begroeten