Ooh die Harry! Daar smelt je toch van? Prachtig koppie en hele mooie zachte kleur En je meisje is ook zo goed gelukt! Heel bijzonder die twee verschillende ogen. *smelt nog even verder*
Ben echt zo benieuwd wat er uit die test gaat komen... Ze zou toch nog best wel Grullo kunnen zijn als ik er nu zo naar kijk. Maar ook Dunskin. We gaan het zien
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-18 20:10
Ja ik neig nog steeds naar dunskin, maar durf grullo niet uitsluiten...
Dit is een dunskinnetje die we een hele tijd geleden hadden (Dit is trouwens Beauke, het paardje waar ik nog steeds spijt van heb dat ik haar enkele jaren geleden niet teruggekocht heb, voor diegenen die het misschien nog herinneren) Ze was ook heel licht met licht aalstreepje, maar toch geler/gouder/warmer tintje he..?
Vergeleken met dat veulen lijkt Eevie een stuk grijzer inderdaad.. De test zal het uitwijzen
Fotsy
Geplaatst: 26-03-18 22:13
Idd testen is de enige zekerheid want er zit zoveel verschil in nog maar gewoon valkkleur als je vergelijkt met die van mij dus blijft speculeren. Zag onlangs een op het eerste zicht spierwit paard voorbijkomen op fb, homozygoot zwart dubbel crème en silver. Het kan soms heel raar uitvallen, vond het persoonlijk ook niet mooi meer teveel verdunnen geeft natuurlijk witter dan dash
Je veulens zijn echt om te smelten. Zijn ze al verkocht?