Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynnepinny schreef:Wat lief! En iets te groot halster, haha
Retjethorse schreef:Geweldig dat snoetje!En wat een viezerikje inderdaad zeg.
![]()
Die laatste foto is ook echt cute!
fleurtjeuh schreef:Oh geweldig
Ooit hoop ik ook zo'n band te krijgen met een paard
jeetje77 schreef:Geweldige foto's. Wat moet dat toch ook voelen als een eer. Zo gekozen worden door een paard.
Smee__ schreef:Gefeliciteerd met je zilveren BoktveulenIs echt nog spannend gebleven joh, met maar 4 stemmen verschil!
Retjethorse schreef:Gefeliciteerd met je zilveren plaats!4 stemmen verschil maar met het gouden boktveulen!
![]()
Dat vraagt om meer foto's natuurlijk.
CarinaR schreef:Gefeliciteerd met zilveren boktveulen.
Al is ze voor mij gewoon de nmr1.
fleurtjeuh schreef:Wauw maar 4 stemmen verschil!
En een verre voorsprong op nummer 3!
T was wel duidelijk wie de voorkeur genoten dit jaar!
Gefeliciteerd met je prachtige veulen!
jeetje77 schreef:Gefeliciteerd met jullie mooie 2e plek.
Leo schreef:Prachtige 2e plek met die maar 4 stemmen verschil! Zilver met een heel mooi gouden randje!! Gefeliciteerd!
zippora schreef:Gefeliciteerd met je Zilveren gouden merrieveulen!
zippora schreef:Agan heeft ook "last" van territoriumdrang. Alles wat niet in zijn wei/paddock hoort riskeert zijn leven (honden/vogels/e.d. - mensen uitgezonderd gelukkig) Jullie merries ook? Of zou dit jongetjes eigen zijn?
Indy_Mouse_9 schreef:Als ik het zo hoor is het maar goed dat Manari 'thuis' blijft in plaats van naar de opfok te gaan. Ik kan me zomaar voorstellen dat een dergelijke lange logeerpartij jullie helemaal niet in dank zou worden afgenomen.
Jorieke, is dat mensen kiezen van de ATs dan niet heel onhandig? Is een paard dat toevallig z'n mens heeft gevonden bij de fokker maar daarna verkocht moet worden dan voor altijd alleen, of maken ze wel een nieuwe match? Als Aliaa Retjethorse niet was tegengekomen, had ze dan iemand anders gekozen? Of is dat allemaal bijzonder paard afhankelijk?
zippora schreef:Ik maakte me echt al zorgen dat Aliaa haar boze gedrag naar andere paarden mijn eigen schuld was somehow, maar ik ben echt blij om te lezen dat zij niet de enige Teke is die dit doet.Gefeliciteerd met je Zilveren gouden merrieveulen!
leuk om te zien dat ze al echte AT eigenschappen heeft (eigen mens kiezen, jaloers zijn![]()
).
Die van mij kon ook zo boos worden als ik een ander paard aandacht gaf. Met de jaren is het uiterlijk vertoon van die boosheid wel verminderd, maar het wordt nog steeds niet op prijs gesteld- ben dan weer even een aantal minuten "niet bestaand" voor hem. Alleen met zijn kuddegenootjes wordt het getolereerd (maar dan wel alleen met degenen met wie hij echt vriendjes is, de anderen worden steevast door hem weggestuurd).
Ik heb nog foto's van toen hij een ex-kuddegenoot bij mij wegjoeg - ben bezig foto's te verzamelen voor een fototopic (gaat langzaam wegens drukdrukddruk), zal deze daarin toevoegen als AT eigenschap bezitterigheid/jaloezie. edit: ik zie net dat in mijn profiel de waarschuwing wegwezen al staat, 3e foto. De foto daarna was wegwezen - die staat er dus niet.
En het 1 dag niet komen verhaal - zooo herkenbaar! Sinds hij volwassen is (ergens rond zijn 12e jaar) is dit verminderd tot bijna niet bestaand meer, maar daarvoor! Maar misschien dat dit met ruinen wat minder lang aanhoudt dan met merries
.
Agan heeft ook "last" van territoriumdrang. Alles wat niet in zijn wei/paddock hoort riskeert zijn leven (honden/vogels/e.d. - mensen uitgezonderd gelukkig) Jullie merries ook? Of zou dit jongetjes eigen zijn?