oh nee Claudia, wat vreselijk, ik lees het nu pas sorry voor de late reactie, het was jullie zó gegund dit veulen, gelukkig heeft susie het overleefd , dit is dus precies waarom we glowy ook niet meer gaan dekken, die waren we ook bijna kwijt geweest, het is niet niks voor een kleine merrie , zo'n geboorte, heel veel sterkte met dit enorme verlies
Shirley
Geplaatst: 07-04-18 20:57
Och, wat een verdriet
Heel veel sterkte! En ik hoop zo dat Suzie er bovenop komt!
Ach, dit is heel naar. Je leeft er zo naar toe, je bereidt je zo goed voor, je doet alles om ervoor te zorgen dat het goed gaat, en dan krijg je die domme pech van een volgroeid veulen dat verkeerd ligt. Hier kun jij niets aan doen, met schuldgevoelens maak je het voor jezelf nog moeilijker. Doe dat jezelf niet aan. Het is gebeurd, je kunt deze ellende helaas niet veranderem, en besteed je energie aan het verwerken van dit verlies. Met schuldgevoelens lukt dat niet.
Ik hoop dat de merrie er weer helemaal bovenop komt en dat jullie dit een schuldloos plekje kunnen geven. Veel sterkte!
Even uit het DBT: Neeee, wat verschrikkelijk. Na alle ellende die je al voor de kiezen hebt gehad, nu ook nog dit. Ik had het je zo gegund. Ben er stil van. Ik hoop dat Suzie snel hersteld. Wat een nachtmerrie. Wat was hij prachtig. Zo oneerlijk dat het niet zo heeft mogen zijn. Wat ontzettend mooi om haar als pleegmoeder aan te bieden.
Ik vind het echt zo verschrikkelijk voor je. Dat is gewoon niet te verwoorden. Sterkte, ook met het vertellen aan je dochtertje.
Heel erg bedankt allemaal, wat veel lieve reacties. Met Suzie gaat het tot nu toe goed. Ze heeft geen koorts, eet en drinkt goed. Poepen en plassen gaat ook goed. Ze is wel heel erg moe nog steeds en ligt veel dutjes te doen, wat ook logisch is. Ik heb haar apart van de anderen staan nu overdag, ze heeft haar eigen weitje. Dat lijkt ze ook prima te vinden. Tja.. ik ben ontzettend dankbaar dat we haar nog hebben. Maar het is toch heel moeilijk te bevatten zo. De dikke buik is weg, geen melktestjes meer, geen suzie-tv, geen uier kijken. Normaal gesproken als dat klaar is, dan is er een baby waar je uren naar kunt kijken. En nu.. ja lastig. Lisanne pakt het echt heel goed op, ze geeft Suzie heel veel aandacht en knuffels. Ze begrijpt alleen niet helemaal dat we geen ander veulentje kunnen kopen ergens en die bij Suzie kunnen zetten.. Zo werkt het niet meid..
Mowgli4
Geplaatst: 08-04-18 19:41
Fijn dat het met suzie goed gaat!
pretty
Geplaatst: 08-04-18 20:16
Ze ziet er ondanks alles erg goed uit Murosch. Zo zonde en zo een leuke merrie.
Maris_
Geplaatst: 08-04-18 20:19
pretty schreef:
Ze ziet er ondanks alles erg goed uit Murosch. Zo zonde en zo een leuke merrie.
Dit vind ik ook en lijkt me idd heel raar wat je omschrijft. Niet te bevatten.
JesdaJinn
Geplaatst: 08-04-18 20:20
Wat een ontzettend slecht nieuws van je veulentje. Ik las het via het virtuele bloemetjes topic. Heel veel sterkte
Bedankt, ja ze is best bijgetrokken. Meteen na de bevalling was ze enorm ingevallen. Mochten hier nog mensen zijn die dit willen delen, dan heel graag. We bieden haar aan als pleegmoeder: https://www.facebook.com/groups/9557235 ... 088820632/