was even weggeweest kom ik terug zie ik haar liggen.. woowwoow is ze al bezig? nee.. ze ligt gewoon... te enthousiast heet zoiets?!
Syrianda
Geplaatst: 25-03-15 13:05
Oh mijn nacht was ook tekort....vreselijk.
Eerste wat gebeurde was de cam checken. Spannend! Ach kijk maar 1 merrie dus hierna weer bijslapen.
xLoki
Geplaatst: 25-03-15 13:06
Stille meelezer meldt zich! Ik zag haar gisteravond ook zo tekeer gaan, jeetje zeg! Ben tot half 2 blijven hangen met kijken, toen viel ik echt in slaap.
Wel grappig trouwens, 's nachts de muisjes in haar stal, overdag de musjes.
Voor mij was het ook een kort nachtje. Maar kon het niet laten om niet te kijken. Toen ze zo tekeer ging, ik zat rechtop in bed. Ik denk nou gaat het veulen komen!! Maar helaas haha..
Ik heb 27 maart gegokt maar hoop eigenlijk voor dr dat t eerder geboren wordt. Zo onrustig als dat ze gister avond was.. dat is ook niet fijn voor dr.
Ik zou met al die kijkers je 06 nummer geven en wat meer uurtjes pakken Nicole. Om het uur je werken zetten sloopt gigantisch. Als er dan wat gebeurd dan belt iemand je vast wakker!!
paardjeroos
Geplaatst: 25-03-15 23:00
De webcam staat hier de hele tijd aan, ook op de achtergrond tijdens bijles zodat ik soms toch even kon spieken. Zeg ik op een gegeven moment 'Ze is wel druk zeg', en net op dat moment draait Mierela zich om op te gaan poepen. Haha, en bedankt!