Echt wit is goed, is het ook erg plakkerig, bijna als stroop? Dan is het zeker goed. Beginnen de banden ook al wat slapper te worden enzo?
Anoniem
Geplaatst: 20-04-14 00:49
elainelouise schreef:
Spannend! (Wat ik al voor de 4e keer roep in de afgelopen week ) Hopen dat het nu toch echt gebeurd en dat baasje daarna lekker wat kan rusten! En Femke nog gefeliciteerd! Beetje te laat maargoed beter laat dan nooit
Ik lees al vanaf het begin van het eerste topic mee, was toen al erg nieuwsgierig wat voor veulen uit deze combinatie zou komen maar word alleen maar nieuwsgierig hihi! TS, kan me bijna niet voorstellen hoe spannend jij het moet vinden!
Allereerst hoop ik natuurlijk op een kerngezond (merrie)veulen, een gaaf kleurtje is natuurlijk mooi meegenomen! Amber champagne zou ik errug leuk vinden! Maar ik ben daarnaast ook heel erg benieuwd naar de bouw van het veulen. Is daar al iets over te zeggen of geldt ook hier weer fokken=gokken? Mag en kan je verwachten dat het veulen in 'normale' proporties is of kan je er nu al bijna vanuit gaan dat het een 'misvormd' (even op z'n ergst gezegd) diertje uit komt? Of iig een dier uit verhouding.
Heb persoonlijk helemaal geen verstand van fokken en weet dus ook niet hoe het kruizen en mengen van rassen precies werkt. Zou dus zomaar kunnen zijn dat ik nu hele rare vragen stel
Ik wil je heel veel succes wensen met de naderende bevalling!! Ik gok dat het morgenvroeg heel vroeg geboren wordt. Ik blijf je uiteraard volgen en hoop het veulen over een jaar of 3 nog een keer tegen te komen op bokt. Hoe nieuwsgierig ik ook ben naar het veulen, ik ben nog veel nieuwsgieriger naar hoe het eruit ziet over een jaar of 3. Uiteraard zou ik het ook leuk vinden om dan te weten of het geworden is wat je hoopte.
Cashlee ik ken een welsh a X tuigpaard die gewoon in proportie is ( rond de 1.45m hoog) dus ik denk dat ook in dit geval het echt afwachten is.
Ben wel reuze benieuwd naar dit veulen! Vooral over een jaar of 3!
elainelouise
Geplaatst: 20-04-14 02:36
Bingelding schreef:
Kom op fabje!!!!! You can do it! Ik lig ook wakker met (hopelijk) weeën! Doet in iedergeval verdomde zeer Als het tenminste niet weer me darmen zijn
Dat zou dan wel leuk zijn als jij en Fab samen gaan!
Ik ben nog steeds wakker en het topic in de gaten aan het houden. Vind het veeel te spannend! Dat jij kan slapen TS.. Ik besterf het bijna van de zenuwen
Ik slaap nu bij het huis op stal maar als je je eigen bed gewend bent is dit erg zwaar hoor. Om de 2 uur de wekker en dan amper kunnen slapen omdat het vreemde plek is, is slopend Is dus niet aan te raden