Jaa inderdaad Marlies, zo langzaam gaat de tijd helemaal niet Zitten alweer op ongeveer 1/3.
Set is gister weer mee op buitenrit geweest, ik had haar een poosje laten staan omdat het zo moeizaam ging en ze het erf niet af wilde. Maar gister hebben we zonder zadel 3 kwartier gedraafd en ze was blij en vrolijk en zit weer goed in haar vel. Vandaag 109 dagen.
Set heeft sinds kort eindelijk een schuilstal, wat natuurlijk best noodzakelijk en fijn is Tegen de tijd van de bevalling mag ze zelf kiezen of ze in de schuilstal of in de weide wil bevallen. Set is op het moment vrolijk, blij, fit en energiek. Volgens mij is ze erg tevreden
ik denk dat als je er elke dag zo mee bezig bent dat het wel langer duurt dan je eens in de zoveel tijd denkt, hoever is ze nou ook alweer? en dan, wow zover al!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-14 21:27
valt mee hoor hoe geobsedeerd ik ben soms denk ik er een week of weken nauwelijks aan en verras ik mezelf met hoever we ineens zijn, tijd gaat echt heel snel. Maar uiteraard heb je gelijk, de tijd vliegt als je er niet mee bezig bent. Vooral in het begin was ik er meer mee bezig en bezorgd omdat ze verworpen had, nu ben ik er minder mee bezig.
oh bedoelde niet dat jij er zo mee bezig bent hoor, maar meer in het algemeen en kan me voorstellen dat je er extra mee bezig bent vanwege dat ze eerder al eens verworpen heeft. hoever had ze nu gezeten dan?