Vannacht nog een keer alarm gehad, 1 wee, ben niet gaan kijken en ze heeft verder ook niet meer gebeld. Vanochtend was haar uier nog iets voller als gister, er komt alleen niks meer uit. Haar banden zijn wel helemaal slap!
Zo dat was een vermoeiende nacht, niet om mijn eigen merrie, maar om die van mijn stalgenoot Die heeft vannacht een mooi bont curly hengstje gekregen maar de merrie liet niet toe dat hij dronk, uiteindelijk met de praam om geprobeerd toen stond de merrie mooi stil alleen kon het veulen de melk-bar niet goed vinden. Uiteindelijk heeft hij met veel geduld en aanmoediging wat gedronken.
Elegance had nog vollere uiers vanochtend voor de rest niks bijzonders.
_Dracarys
Geplaatst: 31-05-14 10:47
Gefeliciteerd met het bonte hengstje!! Hopen dat mams het drinken uiteindelijk zonder problemen accepteerd
Edit: foto zou wel leuk zijn, ben wel benieuwd, wat voor pa en ma heeft hij?
Laatst bijgewerkt door _Dracarys op 31-05-14 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou Elegance....volg het voorbeeld (qua bevallen dan...gelieve het veulen wel netjes toe te laten bij je melkbar ) en maak gebruik van deze zonovergoten dag!
Die Denise is me een lekkere hoor.. krijg ik een w'appje: 'Er is vannacht een mooi bont hengstveulen geboren.' Dus ik helemaal blij. Stuurt ze daarna 'maar niet bij ons'
Elegance_
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-14 10:54
Dit is haar site ik denk dat er wel foto's op komen (foto's die er nu opstaan zijn van het veulen van vorig jaar)