staat ze nu zo doodstil of is het beeld bevroren?......tijd loopt wel gewoonedit; ze was dus een standbeeldimitatie aan het doen
Spannend! Ik ga nu naar mijn eigen knappe merrie dus ik hoop dat Jetje het veulen nog even binnen houdt Nee hoor, ga er voor Jet en laat je baasje niet langer in spanning
xxCYNNxx schreef:staat ze nu zo doodstil of is het beeld bevroren?......tijd loopt wel gewoonedit; ze was dus een standbeeldimitatie aan het doen hahhaha
Maaike_Indy schreef:Spannend! Ik ga nu naar mijn eigen knappe merrie dus ik hoop dat Jetje het veulen nog even binnen houdt Nee hoor, ga er voor Jet en laat je baasje niet langer in spanning Haha, succes!!
Owhjeetje.. Heb dit topic helemaal gemist..Totdat ik net een opvallend filmpje voorbij zag komen op facebook.Ik volg nog even heel snel op het nippertje mee
Michelle_S schreef:ff bandage aanbrengen en dan nu in stal, ze toont ook beetje ongedurig nu en kijkt heel blij op als ze me ziet.Haha ah wat schattig! Zet hem op Jet!
Hihi stille meelezer hier. Vanacht had mijn dochtertje een slapeloze nacht, dus hebben veel gekeken. Als 't vanavond komt dan maak ik d'r wakker
Kijk ook vrolijk met jullie mee, als eigenaar vreet je jezelf op ondertussen! Heel veel succes en duim ervoor!
Je ziet ook echt dat haar banden zo slap zijn als pudding. Als ze beweegt dan begint alles te hobbelen en bobbelen
zo, nou volgens mij zit er een voetbalveulen in die buik.haha,ging net even goed tekeer van binnen !kom maar hoor veulentje, je mag er uit!