Jade wordt vrijdag gescand, vandaag dag 15 en nog helemaal geen interesse in Mo... spannend. Mijn hoofd zegt om uit te gaan van niet drachtig omdat het geen optimale omstandigheden waren, maar ergens zegt Mn gevoel misschien toch wel drachtig
Schiet rustig op zo! Goh, ik heb hier ook het gevoel dat ze allebei drachtig zijn, maar ik houd gewoon mezelf voor om ervan uit te gaan dat ze leeg zijn. Dan is de teleurstelling minder groot, mocht het effectief zo zijn.
Ja ik moet er vanuit gaan dat het niks is, maar ze is opvallend zachter terug geworden.
Ze was na de geboorte van Jay echt heel grumpy, heeft ze ook nog nooit gehad. Oren plat in haar nek en dreigen te bijten , doet ze uiteindelijk niet hoor, maar een vreemde zou niet in haar buurt gekomen zijn denk ik En zo is ze nog nooit geweest.. nu is ze weer haar lieve zelf.
Uier hetzelfde, maar ik vond haar vandaag flauwer dan anders. Het regende en ze ging heel zielig aan de poort op mij staan roepen om haar binnen te zetten. Dat heb ik uiteindelijk dan maar gedaan, daar stond ze dan zielig in de deur naar mij te kijken, wilde niet van haar hooi eten..
Kheb nog altijd het gevoel dat ze redelijk duidelijk gaat zijn en gaat harsen/kegelen, maar blijf toch maar Mn wekker enkele keren zetten vannacht om te checken.
Jade morgen namiddag scannen. Ze is nog steeds boos op Mo, maar we zitten nog maar op dag 16 dus..
Oké, veearts is net Jade komen scannen. Er is geen hengstigheid te bespeuren op de eiertakken, maar de baarmoeder kregen we niet goed in beeld. Zat te veel vocht en gas, gaf allemaal strepen/golfjes op het beeld.
Dus ik weet het nog niet
Maandag komt ze terug scannen en ik hou haar in de gaten voor tekenen van hengstigheid in de buurt van Mo.