En dromen mag, toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op een gegeven moment gisterochtend of zo volgens mij zelfs maar 1 stem achter op de nummer 1. Nek aan nek gaat het, al denk ik dat A Gift for Gambler inhalen wel een hele pittige klus is want elke keer als we naderen loopt ze toch weer uit. Toch had ik echt niet verwacht dat we serieus kans zouden maken. 

Al is elke stem voor ons
want dat is toch wel erg leuk dat we niet de enige zijn die haar leuk vinden.

wauw.. bijzonder idd , en zo jong en dan zit het er al zo in
. Zijn er andere rassen die enigzins vergelijkbaar zijn met de teke? Of loop ik nu te vloeken? 
. Is muzanna dan ook zo jaloers als jij aandacht geeft aan andere paarden of is ze iets relaxter dan haar dochter.
Rebecca schreef:wauw.. bijzonder idd , en zo jong en dan zit het er al zo in
gerlindie schreef:Oké, dat zie ik mijn Shetlanders zo snel nog niet doen

Retjethorse schreef:En ik kom klagen over Aliaa, dan is Aliaa nog een doetje tegenover Manari denk ik.
Ik heb niks gezegd! 
Xyris schreef:Pff je man krijgt er nog zijn handen vol aan. Zijn er andere rassen die enigzins vergelijkbaar zijn met de teke? Of loop ik nu te vloeken?
En daarom zijn ze ook van invloed geweest op veel andere paardenrassen in de wijdere omtrek en langs de gehele Dry Belt. Dus trekjes zie je daar in meer of mindere mate ook in die paarden. Tekes geven qua karakter en uiterlijk sterk hun genen door, want zelfs met pony kruisingen is vaak nauwelijks te zien dat het halfbloeden zijn.
alice0cullen schreef:Mijn stalgenoten geloofden nooit dat mijn merrie jaloers kon zijn. Dat kent een paard niet. En dit gaat om een Fries, maar nu ik tijdelijk een paard verzorg die naast haar staat op stal geloven ze me wel.
De eerste week heeft ze me niet aangekeken en viel steeds de tralies aan. Maar alleen als ik bij het andere paard in de stal ben.
Krijg je nog je handen vol mee als ze met 6 maanden als zo uitgesproken is. Is muzanna dan ook zo jaloers als jij aandacht geeft aan andere paarden of is ze iets relaxter dan haar dochter.

Ik wilde zeggen dat Muzanna niet zo extreem is, maar misschien toch...
wendy1987 schreef:Wat bijzonder dat ze dat zo sterk heeft al zeg. Wel mooi ook! Niet altijd handig maar wel mooi!
Mijn merrie (haflinger) kan ook jaloers zijn maar dat is meer tanden langs tralies en boos kijken tot zij de aandacht krijgt. Meer gelukkig niet hahaha
Sommige zijn echt extreem, die doen zelfs lelijk naar onbekende mensen, en dat is nu echt onhandig. Zo weet ik een recent verhaal van een dekhengst die niet de zorg kon krijgen die hij nodig had omdat hij alleen zijn mens duldde (zij was echt alles voor hem) en dat is niet goed afgelopen. Zo extreem kan het dus ook. Dat is mij dan weer te. Onze beide Tekes zijn heel makkelijk door vreemden te leiden, bijv. en ik hoef er niet bij te zijn met dierenarts of hoefsmid mits deze rustig en respectvol met ze omgaat.amaniblauw schreef:Hoe durft hij![]()

Leo schreef:Dat is wat je noemt karakter!![]()

JoSav schreef:Je weet toch dat je dat soort dingen niet mag zeggen, want vroeg of laat doen ze juist datgene waarvan je zei dat ze het niet deden...Retjethorse schreef:En ik kom klagen over Aliaa, dan is Aliaa nog een doetje tegenover Manari denk ik.
Ja dus ik slik mijn woorden van laatst maar weer in, dat Manari nog niet zo uitgesproken is in haar jaloezie.Ik heb niks gezegd!

fleurtjeuh schreef:Wees voorzichtig met wat je zegt!Ik wordt echt steeds nieuwsgieriger naar Muzanna en Muzka maar ook naar teke's in het algemeen.
Later als ik groot ben wil ik er ook 1
Ik was ook nieuwsgierig naar de Teke's en ben gaan kijken bij stoeterij Argamak. Ik kwam met een Teke naar huis, maar hier heb ik nog geen seconde spijt van gehad.
Ik heb me wel al enkele keren afgevraagd waar ik aan begonnen ben.
Of mag dat niet?

maar wel mooi hoeveel vooruitgang je al met je Tekes hebt geboekt! Komt er een trainer bij jullie aan huis? 
Gevoel voor drama heeft ze, maar bang is ze iig voor niks of niemand! Ze vindt zichzelf wel het baasje.
dus als dit verder goed gaat (ze waren heel rustig toen we weggingen) houden we het zo. Overdag staan ze gewoon samen buiten.