Heel veel sterkte. Het ligt niet aan jou. Jij kon dit niet weten
Mowgli4
Geplaatst: 07-04-18 09:59
Ah wat naar zeg! Ik volgde jullie topic al een tijdje stilletjes... elke dag benieuwd naar Suzie of haar veulen er was. Wat een prachtig veulen was het zeg... enorm veel sterkte met het verlies! Geef suzie maar een dikke knuffel hopelijk knapt suzie gauw weer op !
Ik probeer toch of ze een ander veulentje kan helpen. Ze staat nu buiten en lijkt zich redelijk te voelen. De melk loopt eruit en dat is zo zonde als ze er een ander kindje mee kan helpen: https://www.facebook.com/groups/2034883 ... 7945936107
Jeetje wat naar... heel veel sterkte. Hooelijk komt het helemaal goed met suzie
Siesjuh
Geplaatst: 07-04-18 15:22
Ohhh wat erg Ik hoop dat in ieder geval met Suzie alles helemaal goed komt. En voel je niet schuldig, zoiets kan gebeuren, hoe hard je ook hoopt dat het niet zo is. Je bent van wat ik lees super goed voor je paardjes en dit is gewoon pure pech. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte! En denk ook goed om jezelf.
Oh wat verschrikkelijk zonde, had dit niet zien aankomen... sterkte!
lukka63
Geplaatst: 07-04-18 17:32
Stille meelezer Wat ontzettend verdrietig voor jullie en de merrie hopelijk komt ze er goed doorheen. Heel veel sterkte
pien_2010
Geplaatst: 07-04-18 17:32
Murosch mocht Suzie teveel melk stuwing krijgen en er is geen veulentje voor haar, dan kun je haar ondersteunen met stoppen van de melkproductie door veel kwark (dikke laag) op haar uiertje en tepels te smeren. Deze tip kreeg ik van mijn huisarts (tip uit groot moeders tijd noemde hij het) toen ik zelf te veel stuwing had voor een baby'tje dat er niet mocht zijn. Mij heeft het toen goed geholpen. Het verkoeld zeer (uit de ijskast) en ik heb toen zonder medicatie mijn melkproductie binnen paar dagen naar nul kunnen brengen zonder borstontsteking te krijgen, terwijl ik veel te veel melk had toen. Misschien kan het Suzie ook helpen.
martine096
Geplaatst: 07-04-18 18:52
Ach nee toch, wat erg. Heel veel sterkte! Schijnt helaas vrij vaak voor te komen bij shetjes.