[Deel 4] [naam] x Danish Boy ~ De Beerput gaat open!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:31

UnlimitedS schreef:
Hoho, laten we het gezellig houden ;)
Ik ken het topic verder niet en ben het ook niet van plan bij te lezen of bij te houden. Ik geef alleen aan dat ik advies zou willen geven indien dat de bevalplek is, niet meer en niet minder :)

Sorry maar als je niet van plan bent je te verdiepen in dit topic waar Bemoei je je dan mee. De aanname dat jou advies noodzakelijk is vind ik ietwat over het paard getild overkomen. Zorg eerst dat je alle info hebt voordat je komt orakelen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:32

UnlimitedS schreef:
Hoho, laten we het gezellig houden ;)
Ik ken het topic verder niet en ben het ook niet van plan bij te lezen of bij te houden. Ik geef alleen aan dat ik advies zou willen geven indien dat de bevalplek is, niet meer en niet minder :)

Dus je geeft direct antwoord op je eigen aannames: je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt. Dus ik zou zeggen: houd het topic zelf gezellig en kruip terug onder je meeleessteen.

Anoniem

Re: [Deel 4] Koudbloed Kim x Danish Boy ~ De Beerput gaat open!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:33

Ennnnn... weer ontopic. :+

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:34

Ik kom me ook maar eens melden aangezien ik al behoorlijk lang mee lees maar niks heb gezegd :')

Ben heel benieuwd wat voor 'ukkie' eruit komt, moet wel een mooierd worden met zulke ouders...

Succes tineke met waken, is best vermoeiend. Was al moe van het waken over mn cavia toen die bijna ging bevallen :') (en ja, de baby's kwamen toen ik er net even niet was..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:35

Dankjewel. :j

Babycavias zijn ook zooo schattig! <3

UnlimitedS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:36

Luna2006 schreef:
Waarom ga je direct deze vragen stellen dan? Vind dit heel neerbuigend tegenover TS om eerlijk te zijn...

Het was gewoon een vraag, niet meer en niet minder. Ik verbaasde mij over de omstandigheden waarin dit paard stond, voor 4 dagen terug is er bij ons een veulen geboren in een kwartier tijd en er was geen enkel signaal dat het er aan zat te komen. Als deze merrie in dit topic dit zou doen terwijl ze daar staat zou dat slecht kunnen aflopen, ik ben hier niet om iemand af te zeiken maar om een waarschuwing te plaatsen en wat TS daar verder mee doet is aan haar.
Ik heb gewoon het beste met idereen voor maar ga daar geen honderden pagina's voor doorworstelen.

Koudbloedkim, blij te horen dat ze voor een deel dik in het stro staat, persoonlijk zou ik wel de hele stal van stro voorzien, als de merrie vruchtwater verlies wordt het één gladde bende en een veulen wat spartelt om op te staan kan dan een rare glijer maken.

Dit was mijn laatste reactie in dit topic, mocht iemand nog wat kwijt willen dan kan dat via pb :)

Dott

Ik lees stiekem al de hele tijd mee :o hihi

WinSel

Cam staat hier ook weer aan :D Wat maakt ze het toch spannend he haha

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:40

UnlimitedS schreef:
Chasey schreef:
Antwoord: Nope :D

Mooi zo +:)+

Ze heeft nog een beteren slaapplaats als ik, ben gewoon jaloers.
Wat je ziet is misschien 1 3e van de stal, die is 11 meter.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:42

Ik ben eindelijk thuis van werk en heb gegeten, dus ga zo ook de cam aanzetten yeah!

Draakje61

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:44

Volg al een tijdje!! Ben benieuwd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:45

Gezellig!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:45

UnlimitedS schreef:
Koudbloedkim, blij te horen dat ze voor een deel dik in het stro staat, persoonlijk zou ik wel de hele stal van stro voorzien, als de merrie vruchtwater verlies wordt het één gladde bende en een veulen wat spartelt om op te staan kan dan een rare glijer maken.

Hoewel ik de eerste 'vraag' ook nogal lomp gesteld vond én vind dat Kim er bijzonder goed bijstaat en goed in het oog gehouden wordt, vind ik dit wel een goede opmerking, waar ik zelf nog niet eens over nagedacht had. Beertje weet natuurlijk niet dat dat de wc is... hij zal maar op zijn bakkes gaan. Maar dan kun je natuurlijk ook nog stro precies daar knallen als ze wel begint, lijkt me?

Ik geniet in ieder geval volop van alle Kim verhalen en blijf reuze benieuwd naar Beertje.

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:46

Het is zo grappig, bij elk ander veulentopic denk ik, 10 paginas erbij. Veulen is er! Bij kim denk ik steeds, oh, maar 10 paginas, veulen is er nog niet.

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:46

Ik denk dat Unlimited ook alleen maar het beste voor heeft voor Kim en Beertje, het staat er misschien een beetje stom maar goed. :) Plus vind ik dat laatste van het stro wel een goeie, heb er geen verstand van ofzo maar met een beetje logisch nadenken kan ik er wel inkomen.

Ik check ook steeds bokt via mijn telefoon haha, en als ik het topic nog bij zitten te lezen is het volgende mailtje al binnen "er is een nieuw bericht geplaatst in het topic ..." :')

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:47

djinnie schreef:
Hoewel ik de eerste 'vraag' ook nogal lomp gesteld vond én vind dat Kim er bijzonder goed bijstaat en goed in het oog gehouden wordt, vind ik dit wel een goede opmerking, waar ik zelf nog niet eens over nagedacht had. Beertje weet natuurlijk niet dat dat de wc is... hij zal maar op zijn bakkes gaan. Maar dan kun je natuurlijk ook nog stro precies daar knallen als ze wel begint, lijkt me?

Ik geniet in ieder geval volop van alle Kim verhalen en blijf reuze benieuwd naar Beertje.

Stro op een schone betonnen vloer gaat hoe dan ook schuiven.
Daar zou eigenlijk een onderlaag moeten komen zodat het veulen meer grip heeft en zachter ligt om door lig plekken te voorkomen

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:48

sanne1992 schreef:
Het is zo grappig, bij elk ander veulentopic denk ik, 10 paginas erbij. Veulen is er! Bij kim denk ik steeds, oh, maar 10 paginas, veulen is er nog niet.

Dan kan je er inderdaad nog een nulletje achter zetten :')

angelastolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:53

xBontfire schreef:
Ik check ook steeds bokt via mijn telefoon haha, en als ik het topic nog bij zitten te lezen is het volgende mailtje al binnen "er is een nieuw bericht geplaatst in het topic ..." :')

hahahah jaa zo gaat het bij mij ook :')

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:54

Zo , even 13 pagina's bijgelezen maar nog steeds geen beertje ...

Echt spannend nu ! :):)
KBK , heb je zelf een idee of gevoel wanneer het komt ?

Anoniem

We strooien sowieso de hele stal op zodra ze aanstalten maakt om te beginnen. :j

Nee nog geen gevoel!
Kan vanavond, kan morgen en kan ook best over 2 weken...

Jolien87

KoudbloedKim schreef:

We proberen je alleen te steunen hè? ;)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:56

Onder de 25 berichten he, we moeten aan onze berichtjes komen. :P

Is de cam er? XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:56

xniieeenke schreef:
Onder de 25 berichten he, we moeten aan onze berichtjes komen. :P

Is de cam er? XD

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:00

Jolien87 schreef:
[naam] schreef:

We proberen je alleen te steunen hè? ;)
Snap ik hoor. <3

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:00

wat wordt het spannend zeg! ben een beetje een meelezer en reageer niet zo vaak maar ik denk dat beer snel zal komen!
*kruipt weer voor een tijdje onder haar steen*