Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Heeft er verder nog iemand kunnen kijken?
Of zit ik hier nou helemaal alleen voor aap?
Shirley schreef:Als er niemand uit de de app (of jijzelf) af en toe even het topic checkt, weet men dus ook mijn bevindingen niet en valt er weinig kennis over te dragen![]()
Nou was er ook niks te melden omdat ik niks kon zien, maar dat wist dus niemand
__Lauraa schreef:Nou sorry hoor dat ik een súper druk weekend heb gehad met heel weinig slaap en dat ik daardoor de puf niet had om te reageren midden in de nacht. Je hoeft niet zo geïrriteerd te doen..
Shirley schreef:__Lauraa schreef:Nou sorry hoor dat ik een súper druk weekend heb gehad met heel weinig slaap en dat ik daardoor de puf niet had om te reageren midden in de nacht. Je hoeft niet zo geïrriteerd te doen..
Je zou beter sorry kunnen zeggen dat je niet even een berichtje achterlaat dan dit
Ik zit wel midden in de nacht op jouw pony te passen, hè?
Luna2006 schreef:Ik snap je heel goed laura, waken is enorm vermoeiend. En heb geloof ik gelezen dat je ook pendeld tussen ouders sommige weekends en ook nog eens aan sport doet met je hond. Lekker druk leven zo te lezen. Dan is het logisch dat je bokt wat links laat liggen soms
__Lauraa schreef:Als je dat niet wilt, hoeft dat niet!Je hebt zelf aangegeven dat te willen, graag of niet hoor. Dan doe ik het liever zelf, heb totaal geen zin in dit gezeur. Het hoort leuk te zijn.. Ik kan er toch niks aan doen dat de camera het bij de een wel doet en bij de ander niet..
![]()
Sorry dat ik niet heb gereageerd vannacht dan.
Luna2006 schreef:Erg druk leven dus haha! snap het wel dat je niet meer naar je vader gaat. Hier deze week helaas geen keuze, anders ging ik ook niet tot het veulen er was
Ja ze kunnen bij sommige merries echt gigantisch worden
Mijn merrie had op een moment meer speen als uierEn staan net als bij jou merrie heel erg naar binnen, komt wel goed!