Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

JudArthos schreef:6213 jaar dus nog. Laten we voor Vanille maar hopen van niet

. Je wilt niet weten hoeveel pb's ik dagelijks krijg op mijn pagina's met de vraag of het veulen er al is
. Flyer moest klaar zijn tegen vandaag voor mee te nemen naar Flanders Expo, ik had het al een hele tijd uitgesteld maar nu moest hij dus echt af
. En ik kon toch niet slapen, liep zodanig vermoeid dat ik niet in slaap geraakte. Ik heb gisteravond wat geslapen tot 2u deze nacht (tot dan hield mijn mama haar in de gaten). En ik ga straks ook nog een uurtje slapen.
, hij staat hier wel nog steeds, durf hem niet zo goed weg doen. Voor de rest merk ik eigenlijk nog niet ZO heel erg veel verbetering, ik heb nog steeds bijna niks van energie, vaak duizelig, overal spierpijnen, slaapproblemen,... maar (voorlopig) blijven de verlammingen nu wel weg
.

Hopen dat het snel komt nu!
. Ze is wel wat onrustig, maar verders nog niet echt tekenen dat het er aan komt. Het is hier zonet hevig beginnen onweren, hopelijk schrikt ze van de donder zodat haar water breekt