Thanks voor de tips! Ik weet niet of waar ik melatonine kan kopen, maar ga binnen half uurtje enkele uurtjes proberen slapen. Deze namiddag heb ik me bezig gehouden met nieuwe flyer te maken voor onze dekhengst, daarnet bij de drukker geweest en binnen half uurtje mag ik ze daar afhalen. Vanille heeft al heel de namiddag niet willen eten en is echt heeeeel chagrijnig aan het doen.
Misschien even op internet zoeken naar ontspanningsoefeningen? Dat je op die manier even tot rust kunt komen voordat je gaat slapen? Melatonine koop je gewoon bij de drogist of apotheek (niet op recept).
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/30_februari Franciee misschien interessant om te weten, er bestaat wel degelijk een 30 februari eens in de duizenden jaren ofzo. Ik weet niet precies hoe het zit en of ze het ook aanhouden, maar je zou het eventueel kunnen googlen. In 8228 zal er bijvoorbeeld een 30 februari zijn, maar dit zullen wij toch niet meer meemaken.
In iedergeval het mag nu toch wel een keergaan opschieten hoor, beterschap en ik hoop voor jou dat het niet llang meer duurt.
maaike probeer de rust te pakken die je kan pakken, is erg belangrijk voor jou en om straks goed te kunnen helpen bij de bevalling. heb jij al lang de ziekte van lyme? hopelijk gaat dat snel beter en slaat antibiotica enz aan die zal je wel hebben denk ik?
mischien dat iemand anders af en toe kan cam staren zodat jij kan rusten?
Pfff bijna obsessie om telkens Fb en dit in de gaten te houden of het veulen er al is.. en dan is het geen eens mijn eigen veulen Ja maaike zal toch ergens je rust momenten gaan pakken. Zal je straks zien dat je het misloopt of niet Allert bent omdat je zo moe bent.. Flyer van de hengst kan ook over een weekie.. laat dingen liggen die niet perse NU moeten maar over een weekje ook kunnen (vanuit gaan dat het niet zo lang meer duurt
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-15 07:53
JudArthos schreef:
6213 jaar dus nog. Laten we voor Vanille maar hopen van niet
Haha Elmars_Floor je bent niet de enige . Je wilt niet weten hoeveel pb's ik dagelijks krijg op mijn pagina's met de vraag of het veulen er al is . Flyer moest klaar zijn tegen vandaag voor mee te nemen naar Flanders Expo, ik had het al een hele tijd uitgesteld maar nu moest hij dus echt af . En ik kon toch niet slapen, liep zodanig vermoeid dat ik niet in slaap geraakte. Ik heb gisteravond wat geslapen tot 2u deze nacht (tot dan hield mijn mama haar in de gaten). En ik ga straks ook nog een uurtje slapen.
Polleman ik ben bijna 7 jaar ziek nu, 8 jaar geleden tekenbeet gehad. Ik ben tot vorig jaar februari naar school gegaan (1e jaar hogeschool) maar toen kreeg ik zoveel verlammingen (hartspier, gezicht, benen,...) dat ik bijna constant in het ziekenhuis lag. Uiteindelijk bij arts terecht gekomen die mijn klachten serieus nam en hij stuurde mijn bloed naar Duitsland en Amerika, waar op 2 soorten borelia positief teste. Toen gestart met zware AB intraveneus, ik heb toen een hele periode in rolstoel gezeten omdat ik telkens flauwviel, beenverlammingen ed had. Na enkele maanden overgeschakeld op orale AB en nu neem ik nog wat pillen samen met het samento/banderol-protocol, kine-therapie en 2x in de week komt de verpleging voor mijn injecties. Ik ben uit de rolstoel ondertussen , hij staat hier wel nog steeds, durf hem niet zo goed weg doen. Voor de rest merk ik eigenlijk nog niet ZO heel erg veel verbetering, ik heb nog steeds bijna niks van energie, vaak duizelig, overal spierpijnen, slaapproblemen,... maar (voorlopig) blijven de verlammingen nu wel weg .
Vanille heeft het momenteel weer zwaar, zo ligt ze er momenteel bij :
Mouzs_engel: Ik dacht altijd dat Lyme ongeneesbaar is?
Mouzs_engel
Geplaatst: 01-03-15 11:07
DeMolenhoek schreef:
Mouzs_engel: Ik dacht altijd dat Lyme ongeneesbaar is?
Oh, nu ben ik benieuwd. Even op internet zoeken. Ik had namelijk de ziekte wel echt. Ook tekenbijt gehad en veel ziekenhuis bezoeking gehad.
joyenbeau
Geplaatst: 01-03-15 11:09
Ben al tijdje aan het volgen. Maar wat duurt het lang zeg. Veulentje mag nu wel geboren worden, arme vanille. Ik gok op vandaag een Hengstje.
De molenhoek: volgens mij als je er optijd bij bent kan het nog gezen. Mijn buurjongetje heeft het ook gehad. Ben je er te laat bij, dan kunnen ze er inderdaad volgens mij niet veel meer aan doen en blijft het chronisch.
Ivm de Lyme, hoe sneller je behandeld na een tekenbeet, hoe meer kans je hebt dat je er later geen last meer van hebt. Maar als je pech hebt kan je na jaren toch opnieuw nog een opstoot hebben, ook al heb je direct behandeld. Mijn prof heeft eerlijk tegen mij gezegd dat de kans dat ik er ooit helemaal van af geraak klein is. Maar ik heb wel veel kans dat ik toch een pak beter wordt, zodat het mijn leven niet meer beïnvloed en dat mijn waarden stabiel genoeg zijn zodat ik ze niet kan doorgeven via een zwangerschap later.
Ik ben vandaag naar Flanders Expo geweest en heb 2 veulenstalbandjes gekocht en 2 dekentjes voor het veulen ^^.
Vanille staat nog steeds alleen in haar stal . Ze is wel wat onrustig, maar verders nog niet echt tekenen dat het er aan komt. Het is hier zonet hevig beginnen onweren, hopelijk schrikt ze van de donder zodat haar water breekt