NOg niet tssss, heel de dag druk en nu pas tijd om te kijken.
Femke gefeliciteerd geniet lekker van je feestje
Eggcelent suprise geweldige naam, En bingeling wanneer poep jij je kind nu eens uit
Ababe
Geplaatst: 19-04-14 23:05
Hahahahahahahaha Eggcelent surprise, die is echt goud waard !!!! Kom op Fab!!! Ik kijk elke keer als ik wakker wordt 's nachts, dan ben ik vervolgens weer klaarwakker en lig ik een half uur te draaien .. Gun ons allen en vooral TS (en Femke) eens wat nachtrust haha!
NathalietjeB
Geplaatst: 19-04-14 23:07
testebeest schreef:
En bingeling wanneer poep jij je kind nu eens uit
hahah moest er wel ff beetje om lachen sorry bingelding
9 dagen overtijd is nog helemaal niet bijzonder hoor, pas als ze over 2 weken nog niet bevallen is gaan we ts vragen of het geen grasbuik is Maar ik ben toch wel benieuwd wat er nu in zit, dus kom maar op met die beeb.
Ik kom terug van een feestje en ga meteen kijken, veulen zou er nu toch wel moeten zijn maar nee hoor nog aaaaaaaaaaaltijd niet Fab schiet op joh! Blijft niet grappig
Nou net even met femke naar fab geweest en de melk uit de ene speen is echt wit. Andere speen nog iets wat doorzichtig. Ik gok vanavond Maja je weet nooit natuurlijk
Spannend! (Wat ik al voor de 4e keer roep in de afgelopen week ) Hopen dat het nu toch echt gebeurd en dat baasje daarna lekker wat kan rusten! En Femke nog gefeliciteerd! Beetje te laat maargoed beter laat dan nooit