Ja geen geweldig kiekje want mevrouw was gepikeerd omdat haar eten te laat was maar ze heeft zoveel gekregen dat ze het liet staan en aan haar hooi is begonnen
Superleuk ik volg ook!!! ben heel benieuwd wat eruit gaat komen Rowan!!! Ik vind het een mooie combi!!
heb niet alles teruggelezen maar toch wel tot over de helft hihi! Al zou het een "papierloos" veulen worden, komt een harstikke leuke kindermaat uit en er is toch behoorlijk wat vraag naar leuke kinderpony's! Dus denk dat dat hoe dan ook wel goedkomt;) is bij zo'n combi waarbij toch een groter maatje eruit komt een minder grote ramp als beestje niet mag worden opgenomen in stamboek dan wanneer er bv met papierloze shetjes wordt gefokt...een leuke kindermaat pony vind je echt wel een leuk plekje voor mijn d pony is ook papierloos maar ik wil haar ook nog eens laten dekken, papier is niet alles...
Fotsy
Geplaatst: 04-02-14 22:05
Ben ik volkomen mee eens, papier is niet alles, ik heb een merrie gekocht aan de slachtprijs en heb al zo een mooie momenten meegemaakt en is echt een werkertje, ze is bovendien ook nog sterk in de voeten, benen en al jaren nooit ziek geweest. En inderdaad zal een leuke kinderpony kunnen worden met een prachtig karakter van je merrie, de bewegingen van je merrie maar het mooie uitzonderlijke en oh zo speciaal kleurke van je hengst . Ga je mijn bestelling doorgeven?
ziekielove, dat denk ik ook al ga ik binnenkort er maar weer eens achteraan bij de verschillende stamboeken sommige zetten namelijk ook dingen op hun site en daar voldoet mijn veulen dadelijk aan en toch word ik geweigerd..
Maar nog 2 maanden en dan zullen we het weten.. Ben echt zoooo benieuwd!!!