Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

alleen Pol moet het ontgelden
 alleen Pol moet het ontgelden  Vanaf zaterdag pas ik 2 weken op de Arabieren-ruin van de buren, ik ga dan even kijken of ze op hem ook zo reageert of dat ze Polly misschien gewoon vervelend vindt
 Vanaf zaterdag pas ik 2 weken op de Arabieren-ruin van de buren, ik ga dan even kijken of ze op hem ook zo reageert of dat ze Polly misschien gewoon vervelend vindt  
  volgens mij weet ze zelf niet eens wat ze met zich zelf aanmoet.
 volgens mij weet ze zelf niet eens wat ze met zich zelf aanmoet.
 en ik ben verlieeeefd op mijn knappe merrie!
 en ik ben verlieeeefd op mijn knappe merrie!

Haar buikje lijkt heel keurig en bescheiden nu toch
 Haar buikje lijkt heel keurig en bescheiden nu toch  

.
 .                                                          ik vind het geweldige foto's ook. We waren al klaar met fotograferen toen ze uit zichzelf voetjes begon te geven voor aandacht (ooit geleerd nog voor ik haar had) dus hebben we snel de camera weer te voorschijn getrokken. En ze heeft zo'n wollig baardje
 ik vind het geweldige foto's ook. We waren al klaar met fotograferen toen ze uit zichzelf voetjes begon te geven voor aandacht (ooit geleerd nog voor ik haar had) dus hebben we snel de camera weer te voorschijn getrokken. En ze heeft zo'n wollig baardje  

en een plukkerige schoft, maar ach ze zit lekker in haar velletje en daar hoort op dit moment een sikje bij
 en een plukkerige schoft, maar ach ze zit lekker in haar velletje en daar hoort op dit moment een sikje bij  mijn doel was juist ook een beetje om haar vast te leggen zoals ze is, zonder wassen scheren poetsen prutsen. He mooie is dat bij zulke foto's poetsen ook volledig overbodig wordt
 mijn doel was juist ook een beetje om haar vast te leggen zoals ze is, zonder wassen scheren poetsen prutsen. He mooie is dat bij zulke foto's poetsen ook volledig overbodig wordt