Ah je hebt ook een topic! Wat een lekkere buik al op 3maand zeg Ben benieuwd hoe het bij jou gaat zo de eerste keer! Ik vind het iig heel spannend haha.
xoranlover
Geplaatst: 17-12-13 15:13
Ja mooie Settel
Je ziet inderdaad al een beetje buikje. Als ik dat vergelijk met het shetje dat bij mijn verzorg beestje staat zou die al zowat op het einde van haar dracht zijn
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 16:43
Ja de buik is een stuk groter dan gemiddeld op 3 maanden.. Normaal zie je dan zelfs niks.
Ik ben ook heel benieuwd! Spannend zo'n eerste keer he crazyfunky
Die draffoto's zijn ook heel schattig! En verder ziet ze er wel uit alsof ze lekker in haar vel zit vindt ik.
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 21:07
Ja volgens mij voelt ze zich stiekem wel goed alleen Pol moet het ontgelden Vanaf zaterdag pas ik 2 weken op de Arabieren-ruin van de buren, ik ga dan even kijken of ze op hem ook zo reageert of dat ze Polly misschien gewoon vervelend vindt Jammer dat het niet helemaal op de foto staat maar na het galopperen en Polly schoppen gaf ze spontaan voetjes, beetje hengelen naar liefde volgens mij weet ze zelf niet eens wat ze met zich zelf aanmoet.
vandaag lekker zonder zadel erop gezeten in de wei en gekroeld
Dank jullie ik vind het geweldige foto's ook. We waren al klaar met fotograferen toen ze uit zichzelf voetjes begon te geven voor aandacht (ooit geleerd nog voor ik haar had) dus hebben we snel de camera weer te voorschijn getrokken. En ze heeft zo'n wollig baardje
Ja wel een baardje inderdaad en een plukkerige schoft, maar ach ze zit lekker in haar velletje en daar hoort op dit moment een sikje bij mijn doel was juist ook een beetje om haar vast te leggen zoals ze is, zonder wassen scheren poetsen prutsen. He mooie is dat bij zulke foto's poetsen ook volledig overbodig wordt
Nu ik hier toch aan het posten ben, morgen is ze 100 dagen drachtig dus ik zet het plaatje wat daarbij hoort gelijk even hier neer:
de oren beginnen zich te ontvouwen, en het veulen weegt tegen de 400 gram. Het formaat is te vergelijken met een konijn.
Hele mooie foto's hoor van Set! En leuk hè, een konijntje! Ik denk dat je het samenwonen met een paard toch niet kan vergelijken met een paardje wat ze soms ziet, ik vind mijn man ook een stuk leuker als hij af en toe naar z'n werk gaat.
ik denk het op dit moment wel, het lijkt alsof ze echt Polly moet hebben. Verder staat ze de godganse dag over het hek naar de fjord van de buren te staren met een verliefde blik