Manari gaat inmiddels aan het halster bij het van en naar de wei brengen want alles behalve mama is interessant. Hé, een trampoline! Hé, een struik! Oh, een kat! Ah, wat is dat daar? Hm, dat ding daarachter is ook wel interessant...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor de rest tot nu toe een heel goed voorbeeld van het klassieke middentype, en ook dat was de bedoeling. Daarom willen we ook het liefst nog een keer deze combinatie maken. Dan hopen op een hengst zodat met een beetje geluk de genen langs een mannelijke en een vrouwelijke lijn ooit kunnen worden voortgezet. Wie weet...

Die paste nl. net onder mijn oksel met de schouder en dat is bij Muzka nu ook al zo. En dat met 5 maanden!
ik heb ook op Manari gestemd.
Ben benieuwd naar een nieuwe update over de kleine Muzka.
Qimm schreef:Nou jullie gaan heel hard hoor, dat wordt wel top 3ik heb ook op Manari gestemd.
jeetje77 schreef:Heb ook gestemd. Wist ook maar 1 merrie veulen waar ik dit jaar op wilde stemmen.
Lief!Mizora schreef:Manari staat nu op 61 stemmen
Aroshoeve's Bright Light Oriyana op 63 stemmen
A Gift from Gambler AF op 73 stemmen
Ik heb ze niet allemaal gecontroleerd, maar deze sprongen er bovenuit.

Retjethorse schreef:Ik heb ook op jullie gestemd!Ben benieuwd naar een nieuwe update over de kleine Muzka.
JoSav schreef:Qimm schreef:Nou jullie gaan heel hard hoor, dat wordt wel top 3ik heb ook op Manari gestemd.
![]()
Echt, denk je?
Was sowieso van plan op Meriva te stemmen. Hoe is het met je knappe kind?

Vind ik een mooi compliment. Ik heb inderdaad vanuit mezelf een heel weloverwogen keuze gemaakt, waarbij hengst en merrie zowel qua bouw, type en karakter maar ook qua bloed heel goed elkaar aanvullen en op elkaar aansluiten. Het resultaat ben ik ook heel tevreden over. 

Dat makkelijke herken ik ook bij Aliaa, langs de ene kant hebben ze een duidelijke eigen mening, maar langs de andere kant zijn ze qua omgang makkelijk en vinden ze vrij veel wel oke.
waar is de like knop? 

Niet te groot of te klein.
En dan krijgen wij vaker foto's te zien!
Jammer genoeg staan de paarden bij ons op stal allemaal op aparte weides. Onderling kan je wel afspreken om ze samen te zetten maar de weides zijn daarvoor gewoon te klein. Als er ruzie is, kunnen ze amper gaan lopen.