Ik schrik ervan.... wat ontzettend naar en verdrietig Ondanks dat je je nu natuurlijk schuldig voelt had jij dit ook niet aan kunnen zien komen. Heel veel sterkte voor jou en je kleine meid
Anoniem
Geplaatst: 07-04-18 06:58
Heel veel sterkte , wat een nachtmerrie
Myrth97
Geplaatst: 07-04-18 07:00
Oh nee, wat erg... sterkte! Je hebt erg goed gehandeld zo te lezen. Veel sterkte voor Suzie, jou en je dochter.
pretty
Geplaatst: 07-04-18 07:04
ik vind dit zo erg,uitgerekend bij jullie. Heel veel sterkte,hopelijk gaat in elk geval met Suzy alles weldra weer gord. Wat een nare ervaring.
Zamora
Geplaatst: 07-04-18 07:08
Ahh nee wat vreselijk voor jullie Ik ben dit jaar ook 1 van mijn veulens verloren en herken het schuldgvoel maar klinkt alsof je er alles aan hebt gedaan! Mijn dochter was ook helemaal overstuur dat het veulentje het niet had gehaald. Gelukkig kon ze het na tijdje wel naast haar neer leggen maar zijn geen leuke dingen
Oh nee he.... Wat verschrikkelijk. Sterkte claudia
Maaikevdk
Geplaatst: 07-04-18 07:12
Ach wat een vreselijk nieuws. Het was jullie zo gegund! Heel veel sterkte
Fotsy
Geplaatst: 07-04-18 07:22
Wat vreselijk, heb er geen woorden voor Maar voel je vooral niet schuldig. Dit kon niemand voorzien. Je hebt er alles aan gedaan wat je kon. Dikke knuffel en ik duim voor suzie. Hopelijk kan je dochter het ook een plaatsje geven.
Ach wat sneu voor je dochter, voor Suzie en voor jou. Schuldig hoef je je alleen te voelen als je het van te voren wist.. Maar is snap dat je je nu zo voelt
Binau
Geplaatst: 07-04-18 08:22
Wat een hel... Dit veulen had voor jullie zo’n grote emotionele waarde. Schuldig moet je je niet voelen, je was er bij en je hebt alles gedaan wat je kon. Het is gewoon een heel cru foutje van de natuur. Heel veel sterkte!
Ahhh wat een ellende.. Heel veel sterkte. Hopelijk gaat het met je merrietje wel helemaal goed komen, ik zal voor jullie duimen.
pien_2010
Geplaatst: 07-04-18 08:51
Lieverd. Ik kwam mijn bed uit en ik dacht (voor het eerst), ik ga eens gauw in jouw topic kijken want het zou me niet verbazen als Suzie een veulentje heeft gekregen vannacht. En dan lees ik dit nieuws. Ach ach wat treurig, en juist bij jullie. Het zit je niet echt mee, wat verdrietig. MAAR lieverd voel je jezelf niet schuldig. Ik begrijp je gevoel, want ik zou dat ook hebben, maar het is een onterecht gevoel. Ben je daar bewust van want alleen het verlies is al verdrietig genoeg zonder dit soort onterechte gevoelens. Dit had te maken met fout liggen van het veulen en helemaal niets met leeftijd, slechte zorg, geen dierenarts etc...... Sterkte voor jullie allemaal. En ik zou het gewoon eerlijk tegen je dochtertje vertellen, dat sommige veulentjes fout liggen waardoor ze komen te overlijden. Dat dit af en toe voorkomt in het leven en niemand daar iets aan kan doen. Ik duim voor Suzie...
moyra
Geplaatst: 07-04-18 08:52
Wat verschrikkelijk Neem het jezelf aub niet kwalijk, sommige dingen zijn botte pech. Dit is er eentje van Sterkte met ook deze klap verwerken
pretty
Geplaatst: 07-04-18 08:53
Je moet je zeker niet schuldig voelen,dankzij jouw oplettendheid en dat je erbij was,heb je Suzy kunnen redden. Beeld je in wat je anders gevonden had..het is zo rot. Ik vind het heel erg voor jullie.
Ach,wat verschrikkelijk! Na alles, had ik jullie zo veel beter gegund, heel veel sterkte!
Twinklebel
Geplaatst: 07-04-18 09:00
Hele dikke knuffel Murosch, vreselijk dat je weer een verlies moet verwerken. Dank zij jou snelle optreden en van de veearts heb je in elk geval Suzie kunnen sparen. Een klein lichtpuntje in deze hel, dat zij mag blijven leven...
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-18 09:23
Bedankt allemaal, ik kan het nog niet helemaal bevatten. Het had zo'n mooie dag kunnen zijn vandaag. Ik heb 1 toonbare foto van Suzie's mooie veulentje. Ik zal hem hier plaatsen.