Ze lag inderdaad net met een beentje te trekken. Viel me ook op, dat als ze net ligt, driftig met haar staart zwiept. Maar voor de rest ziet ze er wel rustig uit. Ze maakt het inderdaad spannend, denk dat ze ook blij is als het eruit is! Zo'n dikke buik
Goedemorgen allemaal! Zonet in vogelvlucht de nacht even bekeken. Ze is wel wat gek met haar staart aan het zwiepen steeds, boel een beetje spannend te houden
gezien ice nu lekker buiten staat zet ik de stream heel even uit, want het gaat hier niet zo goed! als er vanavond nog geen andere youtube is zet ik m weer terug aan!
Anouk_H
Geplaatst: 24-01-17 12:17
Annalies03 schreef:
gezien ice nu lekker buiten staat zet ik de stream heel even uit, want het gaat hier niet zo goed! als er vanavond nog geen andere youtube is zet ik m weer terug aan!
Super fijn Annalies!!
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-17 13:08
Ik ga vanavond zelf even knutselen met hulp van Annalies en Maarten van KBK gaat er ook naar kijken dus ik ga er vanuit dat het goed komt met de livestream
Hoe kun je een Livestream volgen via YouTube? (Sorry heb dat nog nooit gedaan maar wil graag volgen)
TS is aan het proberen of ze de cam aan youtube kan koppelen, paar pagina's terug staat een linkje voor youtube waar bokker Annalies een stream heeft gemaakt.