Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
UnlimitedS schreef:Iemand vroeg mij eens in dit topic de laatste foto van de merrie te bekijken, ik moet eerlijk zeggen dat ik er van schrok. Is het de bedoeling dat de merrie er zo bij blijft staan als ze haar veulen krijgt?
Zo ja, dan zou ik je graag van advies voorzien om ongelukken te voorkomen.
UnlimitedS schreef:Iemand vroeg mij eens in dit topic de laatste foto van de merrie te bekijken, ik moet eerlijk zeggen dat ik er van schrok. Is het de bedoeling dat de merrie er zo bij blijft staan als ze haar veulen krijgt?
AlwaysH schreef:Maar de laatste foto is toch echt dat Kim 2 cm naar achter gaat staan omdat ze steeds wakker schrikt door de drinkbak...
UnlimitedS schreef:Hoho, laten we het gezellig houden
Ik ken het topic verder niet en ben het ook niet van plan bij te lezen of bij te houden. Ik geef alleen aan dat ik advies zou willen geven indien dat de bevalplek is, niet meer en niet minder
Joolien schreef:UnlimitedS schreef:Ik bedoel de foto op pagina 33 waar de merrie achter een draadje op voornamelijk beton staat.
Misschien is het handig dat je eerst vraagt vorodat je nogal aannames doet. Want vols mij staat Kim normaal zonder dat draadje in de hele stal, met een dik pak stro.

UnlimitedS schreef:Hoho, laten we het gezellig houden
Ik ken het topic verder niet en ben het ook niet van plan bij te lezen of bij te houden. Ik geef alleen aan dat ik advies zou willen geven indien dat de bevalplek is, niet meer en niet minder