Caballos schreef:Spannend hoor oedsje!
Met toestemming van Sandra......... Ik organiseer een lezing over natuurlijke voeding voor het paard, zondag 24 april (ochtend) in Oostvoorne.
Zijn er hier mensen die daar interesse in hebben? Er zijn namelijk nog enkele plekken over!
en ik kan het aanbevelen, ik ga ook....
Loes....heel pijnlijk maar zo super zoals je bent om nog steeds voor hem in te zetten, ik heb al wat reacties doorgestuurd naar je
Morgen mag je Navajo komen knuffelen
en caballos ook..alweer
oedsje erg spannend allemaal eerste veulen Kanika...ik knipper met mijn ogen en ineens zijn ze volwassen hihi..
Evelien welkom en dank je...
En lieve mensen, sorrysorry...maar momenteel heb ik alles op laag pitje staan, Kaylee heeft thermografie gehad en best bizar er is alles uitgekomen wat ik al steeds geroepen heb....dus geen hb en niet vanuit hoeven nu...maar ze moet van heel ver komen, zij geeft aan er voor te gaan en ik doe mee voor de 1000 %, voor mij een lange weg met extra tijd, energie buiten alles wat we hebben, maar ik ga ervoor met heel mijn hart ern ja dat betekent voor media verkeer en mensen minder tijd, want de rest van kudde, dieren en gezin gaat erna voor....
Ik kies er met heel mijn hart voor, mocht ze het niet redden kan werkelijk niemand deze momenten afpakken, wat een bijzondere weg zijn we ingeslagen..spiegel,spiegel..ja alweer
Enne hier een veulen Navajo die werkelijk voor 2 geniet, er zit vast een stuk Yamka in, wat een dier,GENIETEN!!!! in hoofdletters.....gewoon een jaarling in veulenformaat
zijn eigen voerbak al opgeeis, hij is de mannenclub al de baas, eet hele wilgentakken en zijn mama heeft nu al zoiets..waar ik je kan vergeten vergeet ik je, dus hij loopt heel vaak bij mij te helpen met stallen doen