Ben benieuwd of ze het langer uithoudt dan de IJslander van onze staleigenaresse. Die is morgen 2 weken over uitgerekende dag. Veulen kan ze er ondertussen uitkijken.
Volgens mij heb ik precies op tijd dit topic gevonden Ik kan nu wel mee wachten op de geboorte, maar hoef geen maanden te wachten na het lezen van cliffhangers
Volgens mij heeft Suelza Una gewoon net iets te vaak verteld vorig jaar dat er een hoop bokkers in spanning op haar veulen zaten te wachten en dacht Una: Dit kan ik dit jaar ook! Lekker wachten al die bokkers
Whoopster
Geplaatst: 04-05-16 13:04
Kleur van de druppels lijkt stukken beter nu! Duim duim dat ze je vannacht een veulen geeft.
Als ik een gokje zou mogen doen denk ik dat ze je vannacht de hele nacht wakker houdt, en dan morgenochtend op het moment dat jij even onder de douche staat of aan het ontbijten bent ineens bevalt
Anoniem
Geplaatst: 04-05-16 15:01
Is het er nou nog steeds niet?! Una toch
Ik doe een gokje voor 8 mei
senna21
Geplaatst: 04-05-16 15:03
Het wordt wel een heel speciaal veulentje, tot in de puntjes afgebakken
Champagne kurk! Una heeft gewoon een champagnevoorraad in haar stal staan waar Suelza het niet zien, daarom wil ze steeds naar binnen
__Elizabeth
Geplaatst: 04-05-16 20:49
elibeest schreef:
Op hoeveel dagen zit ze nu inmiddels Elise?
Even terug gekeken en 10 mei zit Una op 340 dagen dus tot nu toe een hele normale dracht (tot zover dat kan met deze merrie ) alleen anders als vorig jaar
Suelza
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-16 22:07
I really really really really really really hate you. And i want to kick you, do you want me, do you want me to kick you to?!?