Pfft opeens 5 pagina's erbij, dacht even dat ik iets gemist had.. Drinken, haribo beren snoepjes, opladen, laptop, CHECK!
Spannend! Volgens mij heeft 3 boktmerries samen afgesproken om deze avond te bevallen! Ik zit 3 topic te gelijk in het gaten te houden :p
Moonshine schreef:Spannend! Volgens mij heeft 3 boktmerries samen afgesproken om deze avond te bevallen! Ik zit 3 topic te gelijk in het gaten te houden :p+1 Denken jullie dat ze vandaag gaat?
Moonshine schreef:Spannend! Volgens mij heeft 3 boktmerries samen afgesproken om deze avond te bevallen! Ik zit 3 topic te gelijk in het gaten te houden :pNog meer met cam?
Ik volg ook nog last moment mee. Zou leuj zijn als deze avond/nacht daadwerkelijk drie merries gaan veulenen.
Ik ga proberen het te filmen als ik er op tijd bij ben Zat er nou ook een record stand op de cam Marije?
jetski8 schreef:Ik ga proberen het te filmen als ik er op tijd bij ben Zat er nou ook een record stand op de cam Marije?edit: record als in opnemen bedoel ik dan! Laat ik Amy niet op ideeën brengen om records te gaan halen met haar dracht
Nicole schreef:Moonshine schreef:Spannend! Volgens mij heeft 3 boktmerries samen afgesproken om deze avond te bevallen! Ik zit 3 topic te gelijk in het gaten te houden :pNog meer met cam?Nee jammer genoeg niet ! Deze hou ik het meeste in het gaten
Als ik het meemaak zal ik proberen met mijn telefoon te filmen, wordt wel poedersuiker op poedersuiker :p
Hallooo mensjes Amy heeft al 2 momenten kunnen pakken om te bevallen terwijl ik er niet was, maar ze deed het niet. Ze wacht gewoon op mij