Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Luna2006 schreef:Ik was toevallig aan het typen. Er is ook voor mij gedacht toen mijn merrie drachtig was. Dat interesseert mij eigenlijk weinig.
Ik scheid haar ook niet de huid vol. Ik heb gewoon mijn mening gegeven op haar pagina dat ik persoonlijk denk dat de merrie gewoon dik is. Met onderbouwde mening dat dit topic er al is vanaf januari. Paardje uiterlijk ergens augustus bevalt (met 11 maanden) want ze is in september binnen gehaald van weide. En al van januari geen verschil is in uier of bouw buiten dat ze meer en meer vet krijgt.
Als voorbeeld heb ik mijn merrie gebruikt die zelf veel te dik is. Ook zij heeft valse slappe banden, gewoon omdat haar poep veels te dik is. Ook zij heeft een uier want ze heeft ooit een dracht gehad. En ze heeft een enorme dikke hangbuik (die bij haar deels van een keizersnede is voort gekomen)
Als mensen deze onderbouwde mening als kinderen in het belachelijke gaan trekken vraag ik mij af waar de volwassenheid zit van TS
Nog maar weer afwachten dan! Goed gehandeld TS!!!! LauLauu schreef:Raar dat beide DA's niets konden doen voor je.. denk dat dit wel slechte DA's zijn.
De ene vind haar te klein en vind de pony die zij/hij daar moest doen al de minimum schofthoogte terwijl dit echt een forse A pony is, de 2e doet poging tot opvoelen maar vind haar ook te smal..
als je er met je hand inzit dan zit je er ook in en nee dit is niet in haar anus zoals je zegt, opvoelen is via de vulvaen scannen is via de anus
Maar nu je toch de moeite doet voor er toch iemand bij te laten die ondertussen op stal is, kun je gelijk rondbellen voor iemand die wel een kleintje kan scannen..zo klein en smal is ze niet.
Andes zouden zeer veel mini-fokkerijen wel de deuren sluiten als er geen enkele DA kan scannen of opvoelen.. zelf mijn eigen DA (man)van bijna 2m groot en forse mannen handen kon diep genoeg gaan om te kijken of er een vruchtje was en dit was voor een kleintje die toen 93 cm was.