Het gaat al aardig opschieten zeg! Hopen dat ze zich ff inhouden als je met Cookie weg moet! Ik zie op de cam dat t nu aardig nat is bij jullie. Brrrr. Blij dat ik lekker binnen zit nu!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-15 15:06
De dames zijn ook weer binnen, ze waren weer nat genoeg Ik mag me zo weer eens melden in het ziekenhuis, hopelijk hebben al die operaties van de laatste weken een beetje nut gehad
Thanks! Gelukkig zag het er goed uit, het is een beetje afwachten hoelang het zo blijft. Andere nier beslissen we over 5 weken over, dan moet ik weer voor een scan. Tussendoor alleen af en toe bloedwaardes checken als de kweekjes van vandaag goed zijn.
Dat is mooi Marije, is het niet voor niks geweest.
Hopelijk met Cookie ook weer groen licht voor meer activiteiten.
Isis haar vorm is idd aan het veranderen, wordt spannend.
jolandje
Geplaatst: 15-01-15 20:04
fijn marije , het lijkt toch allemaal wat beter, zowel met jou als met cookie
sandra3235
Geplaatst: 15-01-15 20:51
Marije gefeliciteerd met je iig beetje goed nieuws........nu zo doorzetten he
Voor Cookie zou het fijn om weer te mogen stappen,valt mij op dat het in iedere kliniek anders gaat...operatie kan je toch beetje vergelijken met Wynn toen denk ik en in koliekoperatietopic ook veel diverse behandelingswijze.....
Ik vind Isis ook erg hard gaan op foto's te zien....
Kan je nog even zeggen wie waar staat op cams,is handig met waken voor Blonde en slaapdronken om hier een papiertje erbij te hebben
xoranlover
Geplaatst: 15-01-15 20:56
Om even zo vrij te zijn Sandra:
Lol ik was PG kwijt tot ik opeens een hoofdje voorbij zag draaien
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-15 21:00
De indeling:
Ja ik hoop dat Cookie weer mag gaan stappen. Ze is de laatste week wel wat rustiger op stal geworden, net of ze zich er nu bij neer heeft gelegd. Maar ze heeft echt niet meer gelopen dan 1x per dag even de stal uit voor het uitmesten en dan stond ze vast voor de stal of in de stal ernaast. Het herstel zal wel redelijk vergelijkbaar zijn met een koliekoperatie al is de wond wel een stuk groter. Bij een keizersnede gaan ze helemaal open tot aan het uier, bij Cookie was de snee 41cm lang en ze is zelf maar 78cm hoog Net bij de bovenste en de onderste hechting zit nog een kleine irritatie maar verder ziet de wond er prima uit. Maandag dus hopen dat de buikwand van binnen ook goed aan het herstellen is.