Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mabotje schreef:Ik volg al 35 pagina's (stilletjes)... heb wel voortaan erg met 'r te doen hoor... wat een ongemak
Wanneer draagt een paard eigenlijk écht veel te lang zodat het gevaarlijk wordt? En wat kun je daar dan aan doen?
Nog steeds niks en ik zie ook niet echt verandering 
', heb haar dan zo maar wat laten staan en laten rondkijken naar ons achterburen die net een bed aan het verhuizen waren
dàt vond ze heel erg interessant. En als ze even niet naar haar keken begon ze te hinniken
mevrouw wou aandacht
. Ben dan nog even bij haar gebleven en daarna terug op stal gezet en ik ben weer in mijn bed gekropen
. Haar uier was toen ik haar op stal zette stuk kleiner geworden. Tegen de avond was hij weer wat groter, maar nog niet zo groot als deze ochtend. Melktest was nog hetzelfde.

. En krijg nauwelijks eten binnen. Dus hopelijk is veulentje er snel dat ik weer een normaal dagritme heb, dat zal mijn gezondheid ook goed doen
.
. Mijn vriend had het vanacht rond 5u van me overgenomen om te waken, en ik heb 1.30u wat kunnen slapen maar sedert dan weer klaarwakker. Ook al ben ik echt doodmoe, heb hier daarstraks gewoon zitten janken van oververmoeidheid, geraak niet in slaap
. 
, ook al ben ik zo moe