Wow, ik vind haar nog veel veranderd in de laatste week(?) (ik kijk zo vaak, ben even het gevoel voor tijd kwijt ) Ze staat nu echt op knappen! En met de staart van huis... Maar ik ga niet zeggen dat het nu ècht niet lang meer kan duren
LukieBradley
Geplaatst: 19-04-14 18:49
Nou rowan Veel succes. Je gaat niet de enige slapeloze zijn. Bij ons is er eentje geboren en het is om een lang verhaal kort te maken onbekend wie zijn moeder is. De boer wou niks doen dus wij alles gereed gesteld en dat worden slapeloze fles nachten Ik voel m nu al.
Helaas zit nu op verjaardag bij Femke haha. Dus geen slaap.
weet niet wie het vroeg maar in 2011 had ze wittige melk en was het er snachts geboren.
racinggirl
Geplaatst: 19-04-14 18:59
Ohhhh spannend, het wordt gewoon een paas veulentje
_Floortje
Geplaatst: 19-04-14 19:00
Femke, Gefeliciflapstaart, maak er een leuk feestje van
En Fab, nu die 2 dames aan heet feesten zijn heb jij even rust.. Dus uitpoepen maar dat veulen
Aartje
Geplaatst: 19-04-14 19:00
*check het topic nog eens, en nog eens.. en nog eens..* Nou Fab. Ik begin nu ook te twijfelen. Je hebt je veulen toch niet al stiekem uitgepoept en weer opgegeten?
Ik denk in ieder geval elk uur van de dag wel even aan je prachtige merrie Rowan, ben zo ontzettend benieuwd. Heb je nog wel genoeg van die testjes? Ik vind het wel apart dat haar melk al 'goed' is maar er verder weinig vordering in lijkt te zitten. Enig idee waar dat aan kan liggen? Wel spannend hoor, zit je op Femke's verjaardag, terwijl je merrie op springen lijkt te staan. Dapper
Ik ben er met alarm binnen 5 minuten als het niet sneller is. Maar we gaan gourmetten dus ik wil wel graag even lekker eten ik heb haar in het verleden nooit getest dus als ik van 2011 uit moet gaan dan wel vanavond of vannacht een veulen.