Hahaha jullie zijn echt gek. Minco vroeg zich al af waarom ik hier zat te lachen. Als ze maar niet vrijdagavond voor tien uur bevalt, dan heb ik personeelsuitje van mn werk. Maar heb mn telefoon mee dus als de groepsapp gaat kan ik misschien wel even spieken.
He dames niet zo snel, krijg mn bericht niet eens geplaatst haha
zijn nog voller,alleen vind ik dat de tepels ook nog meer mogen meedoen.... vanmiddag kirde ze en tilde haar been op zoals ze veulens in t begin laten drinken
Ja Keet moet altijd lachen erna,doos....
En nee helaas Rene gaat niet dansen,maar als hij denkt dat ze gaat beginnen slaapt hij (ook) hier,dus wie weet....maar bij Keet heeft hij het nog nooit goed gehad
Keet blijft Keet,denk vannacht nog niet,maar zit te rommelen.....
Ach hier wel slikmoment,ik had vanmiddag te druk met de kat eromheen om hem zo snel mogelijk uit zijn lijden te laten verlossen om verdriet te hebben,en hij zat de laatste dagen trouwhartig naast deur van mijn bed te wachten op zijn nachtkroeltje samen met zijn vriendje Woesie en die loopt hem nu te zoeken. Het is maar stalkat,maar ik had hem al 9 jaar te verzorgen en hoe benauwd hij ook was en slecht hij zocht me wel steeds op
Dikke knuf San, is ook niet makkelijk want een stalkat is nooit zomaar een stalkat
oedsje
Geplaatst: 12-05-14 22:22
Keet houd van metamorfose hihi....
Arme poesje Tuurlijk ga je hem missen was toch je stalkat
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-14 22:33
Nou ik noem het stalkat?ik ben hier meer dan thuis en deze katten zijn ook veel liever dan die van thuis,ik zal zo een foto maken als ik ga roken,dan heb ik er gelijk 3 op schoot,op mijn voeten en nek en ga zo maar door
Just_Sannee schreef:
Ik las, 'gewoon 2 merries inclusief slurf'
ik ook
testebeest
en t beeld hapert of vertraagt als er meer kijkers zijn,daarom ben ik blij dat ik zelf nog een cam op haar heb en hier heb ik live beeld gelukkig.....
Idd wat romy zegt stilte voor de storm. EN die arme poes, san blijkt maar weer dat je een hart hebt van goud Heb nu 2 weken logee hond hier, ze ligt gezellig bij me op schoot clyde is jaloers die wilt ook, ach ja dan maar 2 honden op schoot Alleen jaimy weegt 5 kg en clyde 30