Wat een schatje!!! Wat is dit voor een soort hondje? Heerlijke pleuzebol gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Ach Cookie staat de hele avond en ochtend gewoon heel schattig te zijn met haar basketbalbuikje Als ze ligt dan is het net of ze boven op haar beentjes ligt net als een hondje zo schattig en als ze plat ligt zie je echt een enorme bubbel ze doet dus echt haar best om schattig te zijn ipv een baby te krijgen...
Maar ik zie dat iedereen maar zegt dat Isis zo druk is maar als ik kijk dan staat ze of in haar hoek of ze staat te eten of loopt een rondje door haar enorme stal heen... Volgens mij valt het allemaal nog wel mee toch? Of ik kijk gewoon net te vroeg of te laat...
Ik volg ook al een paar jaar maar gister avond word verteld dat ze zo druk was heb tot half 1 de cam aan gehad maar vond haar na dat de lampen uit gingen gewoon rustig staan... Dan heb ik wel de cam rond half 9 aan gezet dus wat er voor die tijd is gebeurd weet ik niet. Heb haar niet naar de buik zien happen en rond voertijd en laatste ronde vind ik ze wat drukker worden maar dat zal gewoon met naderend aandacht te maken hebben volgens mij...
Gem
Geplaatst: 25-01-14 11:51
Je bent vlakbij mij in de buurt geweest om cutie pupsel op te halen .
Snazzy was vooral druk gisteravond, stond een tijdje in de hoek van dr stal te schrapen, happen naar dr buik en rondjes te lopen maar na een tijd was dat ook weer over