Naast marije wil ik ook alle volgers bedanken voor de gezelligheid hier in het topic en het waarschuwen op de alarm app. Helaas maar 2 live kunnen volgen maar door de geposte filmpjes tog mee kunnen genieten. Ben zeer benieuwd naar volgend seizoen.
Marije bedankt voor het meekijken, al heb ik ze helaas alle 7 gemist haha. En dat nog wel terwijl ik echt heel vaak op de cam keek, volgend jaar weer en hopen op wel een real live bevalling
Volgend jaar ga ik gewoon weer volgen dit was mn eerste jaar en ik heb 1 veulentje geboren zien worden en ik hoop volgend jaar weer en dan misschien nog wel meer het is echt zoo leuk verslavend
Ontzettend bedankt Marije voor het meekijken naar je paardjes, en vooral het 'in spanning houden' voor Cooks beeb. Je hebt ontzettend gave paardjes, en nu ook ontzettend gave veullies! Ik ben nog erg benieuwd naar de foto's, maar ik zal nu zeggen: Geniet lekker van je zeven nieuwe ukkepukkies! Tot volgendjaar. (Ik spiek gewoon af en toe op je facebook haha)
marije heel erg bedankt dat wij in jou stallen mochten mee staren... alle mee kijkende bokkers bedankt voor alle gezelligheid en tot volgend december maar weer
Fotsy
Geplaatst: 30-03-14 21:02
Ja dit is mijn laatste post hier in dit topic. Marije bedankt voor de gastvrijheid en de unieke belevenis. Cookie bedankt voor de extra kilo's door de stress. Iedereen hier bedankt voor het leuke kletsen. Moyra succes met je paardje. En last but not least blingelding een goeie bevalling gewenst en denk eraan GENIETEN. Tot volgend jaar.
Bedankt voor de leuke, slapeloze avonturen Marije! Vond het leuk om dit mee gemaakt te hebben. Ik heb 2 mooie veulen eruit zien komen. En wat heb jij leuke merrietjes! Veel succes met de kleintjes. Ik ben benieuw naar foto's !
Ik wil je ook graag bedanken! Heb het helemaal gevolg en met veel plezier gekeken heb 5 veulens geboren zien worden en ze zijn allemaal prachtig! Volgend jaar kijk ik zeker weer mee.
TheSam
Geplaatst: 31-03-14 12:42
Ik volg het niet intensief, maar ik zie dat Koekje ook eindelijk bevallen is
Gefeliciteerd!!!!!!
Happy16
Geplaatst: 31-03-14 13:04
nogmaals gefeliciteerd met alle prachtige veulens het was leuk om af en toe eens mee te kijken via de cam, bedankt!!