Ze doet het maar goed, flinke slagroom van moeders! En wat een karaktertje zo op de foto's te zien
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-24 20:52
De grond is genoeg gedroogd en het gras weer gegroeid, dus dat was weer weidepret . Haar draf wordt steeds mooier en krachtiger. Ik heb het natuurlijk gepresteerd om overal naast het goede moment te klikken, maar je ziet hem wel
Dit was Leon met 2 maanden, qua model lijkt ze steeds meer op hem. Hij was toch iets anders van kleur. Sylfonia begint bij haar oortjes en hakken te verkleuren nu maar ze doet het nog rustig aan:
Na moeilijke overwegingen te hebben gemaakt, kan ik nu zeggen dat Sylfonia bij ons gaat blijven. Ik zie iets speciaals in haar en ik hoop haar over een paar jaar in te mogen zetten in mijn fokkerij. Ik ben opgelucht dat ik me nu echt aan haar mag hechten, want dat ging al mis voordat ik het zeker wist.
Bedankt . Ik denk dat ik aan haar een heel fijn paard ga krijgen.
De hoefsmid is deze week geweest en heeft haar ook voor het eerst meegenomen. Evenwicht houden is natuurlijk nog wat lastig, maar verder geeft ze er helemaal niks om. Volgende week gaan we naar de keuring. Ik ben benieuwd wat ze daar van haar vinden
Ik zit op dit moment in ellende. Onze oude pony staat sinds vanmorgen met heftige koliek. Dierenarts is geweest en heeft darmontspanner en pijnstiller gespoten maar hij ziet het heel somber in. Dat is nu ruim een uur geleden en ze had in die tijd moeten opknappen, maar ze staat er alleen maar te staan. Ik vrees ervoor
Fnanne
Geplaatst: 29-06-24 11:44
Och wat verdrietig... Sterkte daar, hopen dat ze snel opknapt
karijn
Wat vervelend zeg. Kun je niet naar de kliniek toe? Met een uur horen ze toch wel op te knappen. Wil ze ook niet lopen als je haar meeneemt? Sterkte! Weet er alles van.