ja ik ben dik tevreden over deze veulens, ze zijn echt knap , mooi gebouwd, beweging zit er ook lekker in, we laten ze nu nog een poosje samen op de paddock, zondag gaan ze met z'n allen de grote weide op, en dan gaat saphira er ook weer bij, ik krijg al een echte kudde zo langzamerhand
, helaas zal de schattige flynn wel verkocht gaan worden, ik heb al een dekhengst en een ruin staan, meer is niet haalbaar voor mij, eowyn wil ik erg graag houden, hoewel mijn man al begint met zeuren dat ik moet verkopen, gelukkig mogen ze nog láng niet weg
wat ben ik trouwens superblij ( nog altijd) met camille, dat mag ook eens gezegd worden, ik zag haar bij hein en anneke , was gelijk tot over mijn oren verliefd, en dat is altijd zo gebleven, daarna heeft ze bewezen hoe geweldig ze is door algemeen dagkampioen te worden op de merriekeuring van het NMPRS waar haar eerste dochter Saphira een prachtige 1A premie mocht ontvangen, en nu weer zo'n geweldig mooi veulen, en weer zonder complicaties , een bevalling uit het boekje , pluim voor mijn camieleke
,, en ze is ook nog eens superlief