sandra3235 schreef:Smee__ schreef:Die van oedsje? Of houdt ze het alleen op de merries? DE MIJNE Het mijne ook! Counting down.....
Zucht........ Mijn hart is ook gestolen hij is echt zooooooooooooo leuk! Gisteren weer kroelen Kan er niet genoeg van krijgen
Jij durft wel Caballos.... steeds maar zeggen gisteren weer kroelen..... maak ons maar jaloers! Hahaha nee hoor, geniet er maar lekker van!
Sorry dat ik jullie jaloers maak maar ik kan me echt onmogelijk inhouden Navajo heeft overigens wel al geprobeerd mijn schoenen op te eten en daarbij gaf hij aan dat hij graag op z'n billen gekroeld wilde worden..... nou ja, dan doe je dat dus
Druk druk, maar geniet volop van Yazhi....en mijn andere dieren. Binnenkort ga ik Navajo ontmoeten.....
Heb nu twee kanjers om van te genieten. Pip en verzorg shet Max dus ik vermaak me wel en pip vrolijke mij altijd op
LoesLucky schreef:Druk druk, maar geniet volop van Yazhi....en mijn andere dieren. Binnenkort ga ik Navajo ontmoeten.....En mij ook
Caballos schreef:LoesLucky schreef:Druk druk, maar geniet volop van Yazhi....en mijn andere dieren. Binnenkort ga ik Navajo ontmoeten.....En mij ook oh ben je er ook?? Gezellig!!
Tuurlijk! Tenminste ik wel, ik heb alleen moeite met boktnamen en echte namen zeg maar dus iedereen moet maar een stickertje opdoen met wie wie is