Aan die uier hebben we nou niks he. Una laat ons je mooie wondertje eens zieeeehieeeeeeen!!! Het is NIET eerlijk ons en vooral Suelza zooooo lang te laten wachten en ook nog eens niet van het zonnetje wil genieten
Geplaatst: 04-05-16 08:15
Oh echt?
Jeetje....ik dacht misschien is het veulen er.
Una doet het op haar manier!
Suelza
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-16 08:20
Yup! Totaal anders als vorig jaar. Niet te peilen! Bij een ander paard had ik mezelf al lang aan de box vast gekluisterd. Nu check ik s avonds laat en ga ik meestal gewoon slapen en rond een uur of 4 even 'op wacht'. Alleen maar zodat ze er aan went, want ik wil het dit jaar toch wel graag mee maken (als ze dat toelaat ik vrees dat ze me evengoed te snel af zal zijn), dus ze moet er wel goed aan gewend zijn. En inmiddels heeft ze er dan ook weinig moeite meer mee. Dat was een week terug nog wel anders, want ze vond het maar gek (had ze vorig jaar ook.
Dus ik ben er klaar voor. Ik denk dat ik vanaf vannacht maar serieus op wacht ga, een vriendin van mij wilt het ook graag meemaken, dus die wellicht laat ik die nu wel komen (zou pas bellen als het serieus zou worden en vooralsnog was het weinig serieus allemaal, dus heb ik haar nog niet gevraagd te komen). Maar het kan nu toch niet lang meer duren...
Birth alarm gaat straks om. Chips en cola ga ik regelen. Let the games begin! [ [url=m/mT4XSg.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/4lim3l.jpg]Afbeelding[/url] ]