Hahaha nou als we geen prijzen hebben en de mensen waar ik mee meeben ook niet dan denk ik dat we toch niet zo lang wachten hoor! 2 uur hebben we geloof ik de laatste al!
Ja ik wacht iig morgenochtend nog af, maar ik heb het idee dat het nu redelijk stabiel op dit blijft. Mocht de ph waarde morgen opeens 6.5 of 6.0 zijn ja dan blijf ik wel thuis, maar dan gaat mijn hondje alsnog mee! Dan loopt iemand anders met haar!
JesdaJinn
Geplaatst: 11-04-15 17:29
Wow, je hebt inderdaad gelijk. Laatste rond 2 uur. Iemand loopt bij ons B65 en die heeft laatste rondje om 16:00. Zucht xD
Maargoed, logisch om dan thuis te blijven, maar zal de waarde zo snel zakken?
Oh oliebol, volgens mij loopt 1 van ons ook B65... En ik rijd met hun mee. Hmm dat wordt dus toch een lange dag.
De waarde kan heel snel zakken ja. Er zijn dit jaar in het dikke buiken topic merries geweest die 's avonds nog 7.7 hadden en in de ochtend is het veulen geboren. Dus het zegt niet altijd wat.
Ja, helaas. maar ach, als er geen veulen komt dan maakt het me niet uit. Alleen maar gezellig! Alleen ga ik wel héél erg balen als ze wel nét dan bevalt.
Als ze er nog net zo bij staat als vandaag durf ik te gaan, maar mocht het heel anders zijn dan blijf ik toch wel echt thuis. Dan breng ik Siepie morgenochtend naar hun en dan lopen hun met haar. Maar ik ga er ook niet vanuit hoor maar kan het dus morgen pas zeggen! Ik moet hoe dan ook om half 5 mijn bed uit.
Dag 339 Oooh jongens, de uier is toegenomen in vergelijking met gister. ph nog steeds 7.7 dus ik ga het er maar op gokken en zo toch rii hondenwedstrijd.
Anoniem
Geplaatst: 12-04-15 21:11
Ik kijk nu TanaTV. Ademt ze nou zo zwaar of lijkt dat maar zo?
Denk dat je even moet resetten, Lau, bij mij doet hij het ook weer niet, zowel ex- als intern
jolandje
Geplaatst: 12-04-15 23:14
ik heb gewoon beeld hoor
Siepie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-15 17:47
Dag 340 en we hebben een ph daling. 7.3 was hij zonet! Ze wilde niet graag naar binnen, bleef met haar lip door het zand graven terwijl de rest al binnen was.