Gefeliciteerd Marije, paps en jongen-in-de-stal . Heftige bevalling voor Cookie maar een prachtig resultaat. En nu lekker genieten Marije, en lekker slapen 's nachts
Bassenqua
Geplaatst: 28-03-14 09:58
Ai ai wat vond ik die bevalling spannend, was blij dat het klaar was.
Ziet er mooi uit Marije, gefeliciteerd!!Nu op naar het showseizoen, kijken wat dat voor mooi's brengt.
Majabeestje
Geplaatst: 28-03-14 09:58
Ooh wat is ze al dapper vergeleken met gisteravond! Ze dartelt al lekker rond, heerlijk!
Wat is het kleine meisje mooi licht van kleur nu ze opgedroogd is zou het dan echt een silver buckskin zijn? Ze was het wachten meer dan waard! Heeft Cookie goed gedaan, een echte verrassing!
Haar kleur is nu wel een stuk lichter Ben heel benieuwd naar buiten foto's maar cookie is gewoon slim ze denk het word nu echt lekker warm nu kan de babe eruit, kan ik haar buiten showen zonder deken
Marije hartelijk gefeliciteerd! Gelukkig zijn het allemaal gezonde veulens en is alles voorspoedig verlopen. Hartelijk dank dat we weer mee mochten kijken
Wat een andere blik heeft cookie ......een trotse blik. Ik Ben zooooooo nieuwsgierig naar de buitenfoto's! Vannacht werd ik wakker en moest gewoon even kijken hoe het met cook en de kleine ging...
Cookie en baby doen het super. Ze zijn al even buiten geweest maar nu moet ik eerst een paar uur van huis. Vanmiddag hopelijk nog een keer naar buiten en dan vanavond foto's.